יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / אור יהודה / טורניר לזכרו של עג’ה באור יהודה

טורניר לזכרו של עג’ה באור יהודה

בטורניר הקט-רגל על שם עזרא אברהם עג'ה ז"ל, במשך תשעה ימים שיחקו והפגינו יכולות ספורטיביות קבוצות קט רגל רבות, בקבוצה משחק בנו של עג'ה, כדורי אברהם, שניצחה 0:3 את עמית עמ"ל מראשון לציון. ננה ג'ומעה, אף הוא מאור יהודה, הוכתר כמצטיין הטורניר

אור יהודה

קבוצת “עג’ה ובניו” מאור יהודה זכתה בשבוע שעבר בטורניר הקט-רגל על שם עזרא אברהם עג’ה ז”ל לאחר שבמשחק הגמר היא ניצחה 0:3 על עמית עמ”ל מראשון לציון. הטורניר, שנערך במגרש הספורט הצמוד לחטיבת ביניים יובלים, נחתם בתצוגת כדורגל מרהיבה של הכדורגלנים מאור יהודה, שביניהם משחק גם כדורי אברהם, בנו של עזרא אברהם ז”ל. מי שהוכתר כמצטיין של הטורניר הוא ננה ג’ומעה, אף הוא מקבוצת עג’ה ובניו.

במהלך תשעה ימים נערכו מדי יום המשחקים כאשר מי שריכז את את הטורניר הוא מנשה חן. במעמד הגמר נכחו ראש העיר ליאת שוחט, סגנה ויו”ר הנהלת המתנ”ס, אפי גוטמן, מנכ”ל המתנ”ס, רענן מור, ובני המשפחה של עג’ה שהעניקו את הגביע.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: “כמו בכל שנה נפלא לפגוש את משפחת אברהם היקרה שמנציחה את עג’ה בצורה הטובה ביותר, דרך הספורט. יש משהו באווירה המרגשת הזו שמשאירה עבור כולנו טעם של עוד, ואנו נמשיך במסורת הזו עוד שנים כדי לשמור על היחד והאחדות הזו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

שוק הדירות בבקעת אונו בחודש מרץ- איפה נמכרה דירת 4 חדרים ב 1.79 מיליון?

תפריט נגישות