יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / חדשות חמות / חוגגים 70 שנה למדינה עם משחקים של פעם

חוגגים 70 שנה למדינה עם משחקים של פעם

לקראת יום העצמאות יפעל בקניון עופר הגבעה בגבעת שמואל, מתחם עם משחקים של פעם. המתחם יפעל ביום ראשון הקרוב, 15.4 החל מהשעה 16:00 ועד השעה 19:00

קניון הגבעה
קניון הגבעה

קניון עופר קניון הגבעה בגבעת שמואל , מקבוצת קניוני עופר, חוגג 70 שנה למדינה, ולקראת יום  העצמאות  מזמין את ילדי גבעת שמואל והסביבה ומשפחתם, לבוא ולשחק, במתחם הקניון, עם משחקים של פעם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המתחם יתקיים בשדרה המרכזית ביום ראשון ה15.4 החל מהשעה 16:00  ועד השעה 19:00 : הכניסה חופשית.
במתחם יהיו מגוון משחקים והפעלות לילדים, בכללם: קולעים לסל, משחקים הוקי,  ומגוון משחקי ילדות של פעם, כמו קפיצה על החבל, דמקה, ושש בש.

לדברי זיווה פרימן מנכ”ל קניון עופר הגבעה: “אנחנו בקניון שמחים לחגוג עם כל בית ישראל  70 שנה למדינת ישראל, ואין כמו אירוע כזה ליצור הזדמנות ולהתרפק על המשחקים של פעם, הורים כילדים. אירוע זה ממשיך למצב את קניון עופר הגבעה, כמתחם המהווה חלק בילתי נפרד מהקהילה הסובבת אותנו, מקום המהווה חממה קהילתית לתושבי  גבעת שמואל והסביבה, בנוסף להיותו מרכז הקניות מועדף המעניק חווית בילוי וקניה ברמה הגבוהה ביותר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

בפעם השנייה תוך שבועיים: אירוע פלילי ביהוד-מונוסון – אין נפגעים

תפריט נגישות