יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה / ערב קהילתי באור יהודה-למשפחות עם צרכים מיוחדים

ערב קהילתי באור יהודה-למשפחות עם צרכים מיוחדים

עיריית אור יהודה קיימה השבוע בהיכל התרבות בעיר ערב קהילתי למשפחות עם צרכים מיוחדים

ערב קהילתי
ערב קהילתי

עיריית אור יהודה קיימה השבוע ערב קהילתי בהיכל התרבות בעיר,שכלל הופעה של קרקס אפריקאי למשפחות לקהילת צמי”ד (צרכים מיוחדים). האירוע, שהופק על ידי יחידת צמיד והיחידה לעבודה קהילתית באגף הרווחה, הוא כחלק מיריית הפתיחה לקורס פעילים קהילתיים שייפתח בשנה הקרובה לבני משפחות שיעברו הכשרה ויעבדו בשיתוף עם העירייה כדי לקדם את צורכיהם. האירוע נערך במעמד סגן ראש העיר אברהם בורוכוב, סגן ומ”מ ראש העיר אלירן אליה וחבר המועצה עופר בוזי.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


קרקס אפריקאי
קרקס אפריקאי

במסגרת מדיניות העירייה לעידוד של שיתוף תושבים בעיר, החל לאחרונה גיוס של הורים שמעוניינים להיות שותפים פעילים בהעלאת צרכים ופיתוח מענים עבור הקהילה.

סגן ראש העיר הממונה על אגף הרווחה, אברהם בורוכוב, ציין באירוע: “נושא שיתוף התושבים ממשיך לעמוד כאחד האתגרים החשובים של העירייה, ובשנה הקרובה נפעל להעצים את קהילת הצרכים המיוחדים כדי לשתף איתה פעולה ולסייע בכל הדרוש כחלק ממיזם הפעילים הקהילתיים שזוכה להצלחה גדולה”.

 


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות