יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / אור יהודה / אגם גדסי מאור יהודה זכתה באליפות ישראל

אגם גדסי מאור יהודה זכתה באליפות ישראל

אגודת הפועל אור יהודה בהתעמלות מכשירים חזרה מהתחרות החשובה ביותר השנה שנערכה בהדר יוסף עם הישגים מרהיבים. טל ונריה סהר, המנהלים המקצועיים של הענף - יש לנו הרבה מוטיבציה להגיע להישגים נוספים

אגודת הפועל אור יהודה בהתעמלות מכשירים

רגע השיא של העונה עבור אגודת הפועל אור יהודה בהתעמלות מכשירים הפועלת במסגרת המתנ”ס עמד בציפיות, כאשר בסוף השבוע האחרון הוכתרה אגם גדסי הצעירה מאור יהודה כאלופת ישראל, וליאן אביבי סיימה במקום השלישי. ההישגים הללו בתחרות החשובה  שנערכה בהדר יוסף הם ללא ספק איתות לכך שאגודת אור יהודה בניהולם של טל ונהריה סהר הולכת ומתקדמת בדרך לשבירת שיאים והישגים חדשים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גדסי המוכשרת, שמתחרה יחד עם חברותיה במסגרת דרגה ד’, מלבד העובדה שזכתה בתחרות הקרב-רב במקום הראשון ועקפה בדרך מתעמלות מוכשרות ואיכותיות נוספות, השיגה שלוש מדליות נוספות במכשירים הבודדים: זהב במכשיר הקפיצות, זהב במכשיר הקרקע וארד במכשיר הקורה.

אגודת הפועל אור יהודה בהתעמלות מכשירים

ליאן אביבי, שסיימה במקום השלישי בתחרות הקרב-רב, הוסיפה לעצמה גם מדליית זהב במכשיר הקרקע שמסתמן כמכשיר החזק ביותר שלה, ומדליית כסף במכשיר המקבילים. אליאן שלמה גרפה אף היא מדליה כאשר היא סיימה שלישית במכשיר הקורה. מעבר לכך, נבחרת אור יהודה סיימה במקום השלישי הקבוצתי, תוצאה מצוינת עבורה שמאותת על האיכות שלה.

טל ונריה סהר, המנהלים המקצועיים של הענף: “עבדנו מאוד קשה במהלך העונה. הייתה אמנם תחרות קשה מאוד, אבל אנו שמחים שהגענו להישגים יפים. אנחנו עומדים בפני שנה חדשה וכל המתעמלות שלנו עולות דרגה, מה שאומר שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ויש לנו הרבה מוטיבציה להגיע להישגים נוספים. אנחנו נעשה את זה רק עם עבודה קשה ואנחנו מאמינים שנגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק. צילום אילוסטרציה canva

קיר קרס בבית באור יהודה: פועל נהרג

תפריט נגישות