יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / פני הרוע – הסייעת מגני תקווה שהתעללה בתינוקות

פני הרוע – הסייעת מגני תקווה שהתעללה בתינוקות

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרה של ליהיא בן דניאל, תושבת גני תקווה החשודה בהתעללות בתינוקות בגן בגבעתיים. במשטרה הודתה המטפלת במעשים. המשטרה חוקרת את צוות הגן על מעשי התעללות במקום.

אל בית המשפט הובאה המטפלת הצעירה כאשר פנייה מכוסים. נציג המשטרה הציג בפני השופט סרטוני מצלמות אבטחה בה נראית המטפלת תוקפת את ילדי הגן. שופט בית המשפט עלאא מסראוווה שצפה בחלק מהסרווטנים הגדיר אותם ‘מזעזעים’.

התעללות בתינוקות
צילום מפייסבוק

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בדיון בבית המשפט טען נציג המשטרה גיא קלדרון – “מדובר בחשודה שלאורך תקופה ביצעה מעשי התעללות חמורים בקטינים בני שנתיים ושלוש. המשטרה אספה ראיות כולל ראיות פורנזיות שמוכיחות חד משמעית את מעורבותה של החשודה. כבר בעת המעצר היא קשרה עצמה”.

סנגורה של המטפלת  טען, כי כבר בחודש דצמבר היא דיווחה לבעלת הגן על אירוע אלימות של גננת כנגד אחד הילדים. בנוסף מטפלת נוספת התפטרה בעקבות אירוע אלים בגן.

התעללות בתינוקות
צילום פייסבוק

בית המשפט האריך את מעצה של המטפלת בארבעה ימים. כך כתב השופט בהחלטתו – “לפניי בקשה להארכת מעצרה של החשודה למשך 7 ימים וזאת לאחר שנעצרה בגין חשד לביצוע עבירות  של תקיפת חסר ישע ואי דיווח אחראי על חסר ישע.

בפתח הדיון הציג נציג היח’ החוקרת לבית המשפט סרטון בו מתועד אירוע אלים כלפי אחד הילדים בגן. מדובר בסרטון מזעזע – לא פחות. ככל שהסרטון מותיר תחושות קשות בקרב הצופה, אני מתקשה לקבוע כי קיימת עילת מסוכנות בתיק זה.

עיקר פעולות החקירה מתמקדות בצפיה בסרטונים ובהטחת ממצאי הצפייה בחשודה, אך לצד אלה קיימות פעולות חקירה נוספות והרי לא הכל סרטונים ולא הכל מצלמות אבטחה”.

אימו של בן זוגה של ליהיא מסרה לאתר אונו ליהיא היא זאת שהעלתה את העניין ששם מכים ומרביצים. אני יכולה להגיד עליה שהילדים כל כך אוהבים אותה, היא עובדת שם שנתיים. היא אחת האנשים הרגישים, הילדים אוהבים אותה בצורה מדהימה. לזה יש קבלות. זו היא שהגיעה לבעלת הגן ואמרה הגננת מרביצה, זאת היא שהעלתה את זה.
אני מכירה טוב את ליהיא , היא חברה של הבן שלי שנתיים. היא הבן אדם הכי רגיש שיש, אוהבת חיות, אוהבת ילדים. כל פעם היתה מראה תמונות של הילדים, איך היא מתרפקים עליה, ליהיא היא לא הבן אדם לזה. בסוף הצדק ייצא לאור. יש לה תמימות רבה היא לא מהשקרנים. זאת היא שהעלתה את הנושא של המכות בגן, ובעלת הבית לא עשתה עם זה כלום.התעללות בתינוקות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות