יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / הרכב עבר תאונה – פחחי רכב באור יהודה

הרכב עבר תאונה – פחחי רכב באור יהודה

תאונות הדרכים הם מכת מדינה. יש תאונות בהם נפגע הרכב ומחפשים מוסך המתמחה בפחחות רכב. מצאנו כזה, מוסך ניסים ג'נח באור יהודה.

מוסך ג'נח אור יהודה
תוכן מקודם

מדובר בעסק משפחתי, של משפחת ג’נח מיהוד, שעבר מהאב ניסים ז”ל, לבניו. כיום מאור (23) הוא המנהל שממש גדל במוסך בו עבד כנער בחופשות. מיד לאחר שחרורו מצה”ל, ונכנס רשמית לעסק לפני כשנתיים וחצי.

לכתבה נוספת מוסכים מומלצים באור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מאור שבאמת מאיר פנים, מסביר את הרעיון מאחורי העסק שהקים אביו ז”ל: “אם אתם נהגים ותיקים, בוודאי קרה לכם לא אחת שהמכונית שלכם נשרטה, או קיבלה מכה כלשהיא, והדבר הכי חשוב לכם הוא להחזיר את המצב לקדמותו. אם קרה, וקרה להרבה מאתנו שהמכונית הייתה מעורבת בתאונת דרכים, כאן אצלנו, ניתן להסיר  דאגה אחת פחות מהלב .עובדים כאן אנשי מקצוע מהטובים בענף,  שיודעים בדיוק כיצד לתקן את הנזק ולצבוע את המכונית, כך שתראה בדיוק כמו שיצאה מאולם התצוגה ביומה הראשון”.

אילו שירותים ניתן לקבל כאן?

“יש לנו כאן מספר מחלקות ייעודיות לדוגמה: מחלקת הפחחות, הנעזרת בכלים ובחומרים המתקדמים בתעשיית הרכב ושמה דגש לאיכות העבודה ,כאן  מטפלים במכות פח לכל סוגי הרכבים מהקלות לקשות ביותר. במקום מתבצעת גם בדיקת “תקנה 309″ אשר מאשרת את בטיחותו של הרכב לפי נהלי משרד התחבורה והוראות יצרן הרכב. כל העבודות מפוקחות  באמצעות מנהל העבודה אשר מחזיק ב”תעודת אומן” בתחום הפחחות והצבע ובעל וותק של מעל 40 שנה בתחום. יש כאן גם מחלקת צב , הפועלת במתחם סגור הרמטית. אנו משתמשים אך ורק בצבעים מקוריים של חברת ‘דופון’ המובילה בעולם בצבעים לרכב,תוך שימוש בעמדת צבע ממוחשבת אשר פועלת על פי קוד הצבע של יצרן הרכב להתאמת הצבע בדיוק מרבי.

מוסך באור יהודה
צילום – איתן אלחרז

כל הרכבים נצבעים בתנור סטרילי המותאם לצביעת רכבים על מנת לשמור על רמת ביצוע גבוהה ונטרול תנאי האקלים החיצוניים אשר גורמים לפגמים בתוצאה הסופית. בנוסף, ניתן לקבל גם רכב חליפי מהמוסך לזמן התיקון, בכדי לא לפגוע בזמנים של הלקוח, וכמו כן שירות עד לבית הלקוח בהבאת כלי הרכב והחזרתו לביתו שטוף ונקי”.

מוסך ג'נח אור יהודה
מוסך ג’נח אור יהודה

מה בדבר הסדרים מול חברות הביטוח?

“אין שום בעיה! אנו מוסך הסדר של חברות הביטוח הגדולות בארץ וכמובן גם שירות וטיפול בתביעות צד ג’ .במוסך אנו נותנים גם  שירות פתיחת תביעה וליווי אישי, עד לאישור חברת הביטוח לתיקון הרכב, תוך מענה מהיר וזמין ללקוח.אצלנו מתקיימים גם הסדרים משלימים מול שאר חברות הביטוח והתאמת שמאי לחברת הביטוח. הלקוחות שלנו מקבלים תנאי הסדר והנחה בהשתתפות העצמית, עד להשוואה לתשלום השתתפות העצמית הנקובה בפוליסה”.

מוסך באור יהודה

המוסך הוקם ע״י ניסים ג’נח ז”ל, בעל מוניטין של 45 שנה בתחום פחחות וצבעכיום, המוסך אשר מתפרש על פני 530 מטר, באזור התעשייה הישן באור יהודה, ומנוהל על ידי הדור שלישי בענף הפחחות והצבע. המוסך הציב לעצמו מטרה להמשיך את שירות הלקוחות הבלתי מתפשר, יחד עם עבודה מקצועית ואחראית בהתאם לנהלי משרד התחבורה.

המסגר 12, אור יהודה
טלפון: 03-5331377

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות