יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / פיתוח עסקי לבעלי עסקים קטנים

פיתוח עסקי לבעלי עסקים קטנים

עסק קטן לרוב הוא עסק של אדם אחד, מקסימום שניים. הוא קם מתוך רעיון למוצר או שירות חדשים ובעל העסק מרגיש מחוייב אליו 24/7.מכירות, שיווק, פרסום, כספים – הכל עושה בעל העסק בעצמו

ליאת ארבל
צילום נעמי ים סוף

אתה הכי טוב, הכי מוצלח, הכי מוכשר ויודע הכל אבל אי אפשר לעשות הכל לבד, מגוון כל כך רחב של תפקידים מצריך כישורים מגוונים ולא תמיד אדם אחד מצליח לעשות הכל ולהביא לתוצאות וליעדים, עד כמה שאנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו. השגרה היומית עמוסה, בטח בתקופות לחץ ולמרות כל הכוונות הטובות לא מצליחים לשבת ולתכנן את השנה כמו שצריך.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ליאת ארבל, יועצת פיתוח עסקי המלווה בתי עסקים קטנים וגדולים, מביאה איתה ניסיון רב שנים בליווי עסקים וארגונים – “בעלי עסקים קטנים פועלים בסביבה עסקית משתנה וצריכים להתאים את עצמם לשוק. בעלי עסקים רבים מתמודדים לבד עם שאלות רבות, מי באמת קהל הלקוחות של העסק? כולם? באמת כולם? איך אני מדבר לכולם? אולי צריכים להיות כמה מסרים – מותאמים לקהל היעד? איזה שיתופי פעולה אפשר לפתח? איך העסק מגיע לשווקים חדשים? מי אנשי המפתח שיכולים לעזור לי לקדם את העסק? כל אלה ושאלות רבות אחרות מתרוצצות בראש של בעל העסק כל הזמן, תוך כדי פעילות שוטפת וקשה לענות עליהן לבד”. בשנים האחרונות עולה המודעות של בעלי עסקים קטנים לשכור את שירותיהם של מנהלי פיצוח עסקי המסייעים בבניית תוכנית עסקית לצד סיוע בכלים שיווקים מסחריים.

ליאת –“המציאות העסקית משתנה, ערוצי הפרסום משתנים וגם פלטפורמות המכירה מתעדכנות כל הזמן. פייסבוק, אינסטגרם, דף אינטרנט, מודעה בעיתון או במקומון – מה הערוץ המתאים? מה יביא לקוחות ומה יביא פרסום? איך העסק שלי יבלוט ביחס למתחרים? זה מה שמבדיל עסק קטן מעסק בינוני או גדול. ולכן גם הפיתוח העסקי צריך לקחת את זה בחשבון. התקציבים לא גדולים, אין כמעט זמן פנוי ובעיקר תמיד יש משהו דחוף על הפרק שצריך לפתור. בתוך כל זה לא מספיק לשמר את העסק אלא צריך לתכנן את השלב הבא ולהתחיל לכוון אליו. בפגישת יעוץ ממפים יחד את העסק והסביבה העסקית בה הוא פועל ואת הפעילות הנוכחית ונתחיל תהליך בניה של פיתוח עסקי. התהליך כולל סדרה של פגישות אחד על אחד וחבילת פרסום ושיווק מותאמת אישית. אני אתן לכם כלים לאתר מידע על לקוחות ומתחרים, נמצא את ערוצי הפרסום הנכונים לבעל העסק ולעסק עצמו ויחד נתכנן איך מוציאים לפועל את היעדים לצמיחה וגידול ואיתור ממוקד של קהלי יעד”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות