יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / בלוג – רויטל אומנסקי : החיים שלנו מלאים בהזדמנויות לשינוי

בלוג – רויטל אומנסקי : החיים שלנו מלאים בהזדמנויות לשינוי

הזדמנויות לשדרג את הדרך שבה אנחנו חיים את חיינו, הזדמנויות שיעזרו לנו להגשים את מה שמזמן רצינו, הזדמנויות לקרבה עם אנשים יקרים לנו, הזדמנויות לקריירות שתמיד רצינו, הזדמנויות לטייל, הזדמנויות לשגשג.

בלוג

הבעיה היא שרוב בני האדם מפספסים את ההזדמנויות האלה וזה לא כי קשה לזהות אותן, אלא כי חיי השגרה במרוץ של “להספיק את כל מה שחייבים” שחק אותם והם מזמן לא ממוקדים (ואפילו לא חושבים) על מה שחלמו ליצור בחייהם. חלק אפילו הפסיקו להאמין שזה אפשרי… איך אני יודעת?


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מאות פעמים, כששאלתי אנשים מה קרה עם מה שרצו לעשות בחייהם, שמעתי את צמד המילים “זה לא ריאלי”.

“למה”? שאלתי… וקיבלתי כל מיני סיבות למה שעוצר מלהגשים את אותם הדברים שהכי רצו, שהכי התלהבו והתרגשו מהם.

במרוץ החיים כדאי לדעת גם לעצור רגע ב”תחנת התרעננות” ולהתבונן מסביב: האם אני רץ בכיוון שתמיד רציתי? אם לא, איך זה ירגיש להגיש לנקודת סיום שלא באמת רציתי עבורי?

הנה הזדמנות ל”תחנת התרעננות” משמעותית: קחו לכם 30 דק’ עם עצמכם. בלי הפרעות, בלי פלאפון והסחות דעת, רק אתם עם דף ועט ורשמו לכם, בשני טווחי הזמן שלמטה, איפה אתם רואים אתכם בתחומי החיים השונים.

ורגע לפני הנה טיפ קריטי (!): בבקשה אל תחשבו מה הגיוני ומה ריאלי…

הלא הגיוני, הבלתי סביר קורה לאנשים מידי יום: קריירות נוסקות, סכומים כסף גבוהים נכנסים לחשבון, אנשים זוכים באוסקרים, מתחתנים עם אהובי ליבם, מרזים את המשקל המיותר שנשאו כ”כ הרבה שנים ועוד ועוד. בבקשה כשאתם רושמים תרשמו את מה שאתם באמת רוצים, גם אם כרגע עוד לא ברור איך להגיע לזה.

רשמו איפה אתם רואים אתכם אז בתחומים הבאים: במשפחה\זוגיות, בקריירה, בתחום הכלכלי, בטיולים בעולם, בגוף הגוף והבריאות. בטווחי הזמן הבאים:

טווח זמן ראשון: 10 שנים מהיום, חורף 2029

טווח זמן שני: 5 שנים מהיום, חורף 2024 – מתוך מה שרשמתי שאני רוצה עד 2029, מה הייתי רוצה שיקרה עד 2024?

רשמו במפורט כמה שאפשר ושמרו לכם את הרשימה הזאת.

האם היום אתם בכיוון לשם? אם כן, נפלא! אם לא, הנה ההזדמנות לקחת כמה צעדים לשם. רשמו בכל תחום, איזה 5 פעולות הייתם רוצים לעשות כבר השבוע כדי להתקדם בכיוון לאן שאני רוצה ולו בצעד קטן אחד. אלה הצעדים הראשונים שאפשר לעשות כבר עכשיו, בלי לחכות לעוד משהו. עדיף צעד קטן בכיוון של מה שחשוב לכם מאשר לחכות לתנאי ולנסיבות המושלמות להגשים את זה.

 

רויטל אומנסקי
מאמנת אישית 

ההזדמנות לשינוי
0506932924

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות