יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / BBB READY –  יצאנו לטעום את המנות החדשות של רשת ההמבורגרים

BBB READY –  יצאנו לטעום את המנות החדשות של רשת ההמבורגרים

מסעדת ההמבורגרים BBB הממוקמת במתחם יכין בפתח תקווה, משיקה בימים אלה מנות חדשות אשר משולבות בתפריט חורף 2019.

הסניף של BBB ביכין פ”ת הינו אחד מוותיקי הרשת. הסניף נמצא בבעלותו וניהולו של הזכיין ארז שני, וסועדים בו מידי חודש למעלה מ-30 אלף איש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הסניף כולל 100 מקומות ישיבה ועוד כ-45 מקומות ישיבה בחוץ.

צוות הקולינריה של הרשת בראשות השף אילן פנחס פיתח מנות חדשות המתאימות במיוחד לחורף הישראלי, העשויות מבשר משובח וחומרי גלם מעולים ויצאתי לטעום במה מדובר.

את הארוחה פתחתי עם מרק כפרי בשרי – מרק מלא בכל טוב עם בשר רך ועסיסי על בסיס ירקות שורש, עגבניות, פטריות, עדשים, קינואה, חיטה ועשבי תיבול. מוגש עם פרוסות לחם קלוי. מחיר: 46 ₪.

לאחר מכן המשכתי למנות הראשונות בהן הוגשו 2 מנות חדשות ומרעננות: מחבת פטריות וגבינת פטה – פטריות שמפניון בצ’ימיצ’ורי, עם גבינת פטה ואגוזי מלך. במסעדות הכשרות תוגש המנה עם פטריות שמפיניון וטריאקי, ללא גבינת פטה ואגוזי מלך. מחיר: 29 ₪. וברוסקטה אנטריקוט – רצועות אנטריקוט, ארוגולה, בצל סגול, עגבניות שרי, איולי חרדל, רוטב צ’ימיצ’ורי ופרמזן. במסעדות הכשרות המנה תוגש ללא גבינת פרמז’ן. מחיר: 38 ₪.

ברוסקטה אנטריקוט
ברוסקטה אנטריקוט

בתפריט המנות העיקריות מציעה הרשת שתי מנות חדשות: טורטיה אנטריקוט – טורטיה מגולגלת עם רצועות אנטריקוט, גוואקמולי, בצל סגול, ארוגולה, מלפפון חמוץ, בצל קריספי ואיולי צ’יפוטלה. מוגש עם תוספת בצד. מחיר 68 . במסעדות הכשרות: 71 ₪.

 

טורטייה אנטריקוט
טורטייה אנטריקוט

 

ובכל זאת, הגעתי למקום המתמחה בהמבורגרים, ושמחתי לגלות שרשת BBB החזירה את  הג’וסי לוסי –ההמבורגר המוצלח שכיכב במשך חודש בסדרת הרשת “בורגר טריפ”, בכיכובה של פרזנטורית הרשת דנה פרידר שהביאה ארצה המבורגרים נבחרים מניו יורק. מנה זו כוללת המבורגר בקר במילוי גבינות עם תוספת של ריבת בצל, חסה אייסברג, עגבנייה, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ואיולי סרירצ’ה. ההמבורגר מוגש בלחמנייה עם המון שומשום ואהבה. מחיר: 72 ₪.

בורגר טריפ
בורגר טריפ

ולסיום מתוק וכייפי, בתפריט הקינוחים מציעה BBB קינוח תותים ומסקרפונה – המורכב מתותים, מרנג, קרם מסקרפונה ורוטב תות. במסעדות הכשרות הקינוח יוגש עם קרם וניל. מחיר: 42 ₪. מנה שכיף לחלוק יחד עם אספרסו או הפוך שסוגר את הארוחה בצורה המושלמת.

 קינוח תותים ומסקרפונה
קינוח תותים ומסקרפונה

סניף BBB פתח תקווה – מתחם יכין, דרך רבין 17.

שעות פתיחה:
א-ד 11:30-2:00, ה-ו 11:30-3:00, שבת 11:30-2:00
טלפון למשלוחים 03-9239000

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות