יום שישי , מרץ 29 2024

50 גוונים של לק

סמדר כהן, קוסמטקאית בכירה בעלת וותק של עשרים שנה עם מגוון עצות וטיפים לנשים על טיפוח וגם על כל הטרנדים החמים של החורף בתחום הציפורניים

סמדר כהן

צביעת ציפורניים החלה כבר לפני 5,000 שנה, בתרבות המצרית והסינית. עדות לכך נמצאה אפילו בקברי המלוכה, בדמות כלי זהב שנועדו לטיפולי מניקור. הסינים השתמשו בתערובת של גומי ערבי, חלבון ביצה, ג’לטין ודונג,כדי ליצור את צבע הלק, ואילו המצרים הפיקו את הלקים שלהם מחינה בגוון אדמדם-חום, וצבעו בזה גם את הציפורניים וגם את קצות האצבעות.
כיום קיימים אינספור גוונים ושיטות לצביעת הציפורנים, כאשר המגמה  של טיפוח כפות הידיים, רק הולך ומתרחב. שאלנו את סמדר כהן, מ-‘אומנות הציפורן’ ביהוד, מה הטרנדים כיום, וגם מה חשוב לדעת לפני שמורחים לק. סמדר, בעלת  ניסיון של יותר משני עשורים, בתחום זה. כיום, כמעט כבר שנה, היא עובדת בתוך מכון ‘גל היופי’, שבמדרחוב יהוד, לצד הקוסמטיקאית רחלי קפלינסקי.
סמדר כהן


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מה הטרנדים הכי אופנתיים?
“הכל מהכל, בניית ציפורנים, לק ג’ל, בכל הצבעים. הטרנדים משתנים עם עונות השנה. לדוגמה: בחורף במיוחד, מבוקשים הסגולים למיניהם, ירוק זית. מה שתמיד אופנתי ומעל לכל הטרנדים הוא הצבע האדום. אני למשל אוהבת במיוחד ורוד זוהר, גם בחורף וגם בקיץ…הטרנד הכי חם היום הוא לק במראה מתפוצץ- כמובן לק ג’ל, וכשמורחים אותו זה נראה כאילו הוא סדוק”.

יש סברה שאומרת כי לק ג’ל הורס את הציפורן הטבעית…
“לק ג’ל לא אמור להרוס את הציפורנים, קורה אולי שמי שמורחת לק ג’ל, היא לא מספיק מקצועית ומשייפת יתר על המידה, את החלק העליון של הציפורן”.
סמדר כהן

כמה זמן אמור להחזיק  לק על הציפורניים, או הצורך בחידוש הבנייה?
“לק רגיל כמה ימים עד שבוע, לק ג’ל- שלושה שבועות. בניית ציפורניים- שלושה שבועות שלאחריהן נדרש מילוי”.

לייעוץ,
גל היופי,
סעדיה חתוכה 25 יהוד,
054-914-0515

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות