יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון: תעודת הוקרה לאגף לשירותים חברתיים

יהוד-מונוסון: תעודת הוקרה לאגף לשירותים חברתיים

השבוע התקיים טקס הענקת תעודות הוקרה והערכת של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בראשותו של השר חיים כץ.

תמונה מהטקס מיכל קדש, דיצה מורלי שגיב, אביגדור קפלן, אריאלה שגיב. תוכן מקודם
תמונה מהטקס מיכל קדש, דיצה מורלי שגיב, אביגדור קפלן, אריאלה שגיב. תוכן מקודם

 לטקס שהתקיים בחולון במעמד מנכ”ל המשרד ד”ר אביגדור קפלן, אריאלה שגב, מפקחת מחוז מרכז במשרד וד”ר דיצה מורלי שגיב, ראש אגף ארגון מינהל ופיתוח ברשויות המקומיות, הוזמנו מנהלי אגפי שירותים חברתיים בעיריות נבחרות ברחבי הארץ. גם עיריית יהוד-מונוסון נבחרה לקבל אות הוקרה זה על פעילותה בתחום הרווחה והשירותים החברתיים באמצעות האגף לשירותים חברתיים בניהולה של מיכל קדש, שקיבלה את תעודת ההוקרה במעמד המרגש.

תעודת הוקרה
תעודת הוקרה

במכתב ההוקרה וההערכה שקיבלה מנהלת האגף בעיריית יהוד-מונוסון מיכל קדש נכתב בין היתר: “בגאווה ובהתרגשות אנו מורידים בפניכם את הכובע ומבקשים להודות על כל ההשקעה והמאמץ בתהליך המעבר לתיק לקוח ממוחשב בתפיסה מקצועית של התערבות מכוונת תוצאות. ההישג הוא גם טכנולוגי אבל בראש ובראשונה מקצועי ושירותי ומאפשר לנו לתת שירות בסטנדרט אחיד בכל הרשויות עם מכוונת להשגת יעדי תוצאה מוגדרים”. עוד נכתב במכתב כי: “היו גאים בכך שאתם חלק מעשיית היסטוריה וחלק מלהביא את המקצוע למקום אחר ראוי לו ותואם את המאה -21. היו ברוכים בהמשך עשיה מקצועית, מאתגרת, לעיתים מתסכלת אך לא מעט פעמים מרגשת ובעלת סיפוק שאין שני לו”.

מכתב הערכה
מכתב הערכה

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, מיכל קדש ציינה בתום הטקס כי: “מדובר בהחלט על מעמד מרגש בו האגף לשירותים חברתיים בפרט ועיריית יהוד-מונוסון כולה בכלל מקבלים עוד אסמכתא לסטנדרט השירות אותו אנו מעניקים לכל תושבי ותושבות העיר. אני גאה בכל עובדי האגף וגאה לעמוד בראשו. עיריית יהוד-מונוסון תמשיך לקדם מדיניות ששמה את התושב במרכז, למען רווחתו ולמען שדרוג מתמיד של השירות אותו הוא מקבל. תודה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים על הבחירה, על הטפיחה על השכם ועל הגב לכל אורך השנה, נמשיך ונפעל למען התושבים בכל מקום ובכל זמן”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות