יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / כללי / יהוד-מונוסון מוקירה תודה למתנדבי העיר

יהוד-מונוסון מוקירה תודה למתנדבי העיר

בשבוע החולף קיים האגף לשירותים חברתיים בעיריית יהוד-מונוסון את אירוע ההוקרה השנתי למתנדבי ומתנדבות העיר שהתקיים באולם אשכול פיס שבתיכון מקיף יהוד.

יהוד מונוסון מוקירה תודה

באירוע שאליו הגיעו מאות מתנדבים ממערך ההתנדבות העירוני, נכחו ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס, סגן ראש העיר הוותיק אלי גרינמן, סגן ראש העיר הנכנס שימי בונפיל ומנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה מיכל קדש יחד עם צוות האגף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יהוד מונוסון מוקירה תודה

 “רוח ההתנדבות היא אחד המאפיינים המרכזים של העיר יהוד-מונוסון ומאות המתנדבים משקפים את המרקם האנושי הייחודי של העיר”, ציינה מזל נחום, מנהלת יחידת ההתנדבות העירונית שארגנה את האירוע. הערב הונחה בהתנדבות על ידי אלעד מזרחי תושב העיר יהוד-מונוסון ובמהלכו נהנו האורחים מהופעה חיה של להקת המגיקל מיסטרי טור שהופעת מחווה לשירי הביטלס.


יעניין אותך גם –

תלמידי עתיד “מפיצים את האור”

סוף מסלול: המחזור הראשון של “התחדשות עירונית”


בשנת הפעילות החולפת נרשמה עלייה של כ-30% במספר המתנדבים בעיר יהוד-מונוסון לעומת שנת 2017. מספר בתי העסק שתורמים ביגוד, מזון וטיפולי שיניים לא מפסיק לטפס ועומד על למעלה מ-20. בנוסף, נוספו עוד עשרה ארגוני מתנדבים חדשים בעיר והמתנדבת פולט דלח תושבת העיר שמפעילה את חנות “בגד לי”, חנות יד שניה שכל מטרתה היא תרומה לקהילת הנשים העירונית, זכתה בפרס המתנדבת הארצי.

יהוד מונוסון מוקירה תודה

ראש העיר יעלה מקליס בירכה את מתנדבי העיר: “בכל מפגש שלנו אני מבחינה בכמות ההולכת וגדלה של המתנדבים ביהוד-מונוסון ובהירתמות הגדולה של התושבים ושל בעלי העסקים למען מטרות חשובות בעיר כולה. מתרגשת בכל פעם מחדש לראות את המתנדבים העירוניים שמגיעים מכל שכבות הגיל ומייצגים את כל סוגי האוכלוסיה, שיודעים ורוצים לתת לזולת, גם אחרי שעות העבודה שלהם, ובכל עת שהם נדרשים לכך. זו בעיניי גדולה! אתם, מתנדבים יקרים, מהווים את חוד החנית של העיר. פעילותכם היא הרוח המנשבת במפרשי העשייה, מנווטת את העיר ותושביה אל חוף מבטחים. לכולכם מגיעה מילה אחת קטנה, אך חשובה: תודה!”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות