יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חשד- בת 19 נאנסה באור יהודה

חשד- בת 19 נאנסה באור יהודה

המשטרה עצרה תושב אור יהודה בן 26 בחשד לאונס של צעירה(19). על פי החשד אסף אותה ממקום מגוריה לביתו ושם בעל אותה שלא בהסכמתה

חשוד באונס באור יהודה

משטרת מסובים עצרה תושב אור יהודה בן 26, ממשפחה מאוד מוכרת בעיר.  לאחר תלונה על אונס ומעשה סדום בצעירה בת 19, גם היא מאור יהודה. בבית המשפט טען כי מדובר ביחסים בהסכמה ודרש מהמשטרה לבצע פוליגרף ועימות מול המתלוננת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


משטרת מסובים חוקרת תלונה של צעירה בת 19 מאור יהודה. מחומר החקירה עולה כי השניים נפגשו ביוזמת החשוד שניהל בעבר מערכת יחסים עם אחותה של המתלוננת. החשוד אסף את הקורבן ברכבו, ביקש ממנה לעלות לביתו ושם לטענתה החשוד אנס אותה. מיד עם קבלת התלונה במשטרה החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

הבוקר הובא החשוד במעשה לבית המשפט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו. עורך דינו טען בדיון כי אין מחלוקת  והחשוד אינו מכחיש שקיים עם המתלוננת יחסי מין אך עשה זאת בהסכמה מלאה של המתלוננת. ומדובר במילה נגד מילה. מדברי החשוד עולה כי האירוע היה בתאריך 22.4.2018 והתלונה הוגשה רק שבוע אח”כ. מדובר בחשוד ללא עבר פלילי שזהו מעצרו הראשון. עד כה לא נערך עימות בין השניים, החשוד דורש להיבדק בפוליגרף.

שופטת בית המשפט השלום, חיותה כוחן עומר  האריכה את מעצרו ביום אחד וכתבה בהחלטתה – “לפני בקשה להארכת מעצרו של החשוד, אשר נעצר בחשד לביצוע עבירות של בעילה שלא בהסכמה ומעשה סדום שלא בהסכמה. בין החשוד לבין המתלוננת קיימת הכרות מוקדמת.

על פי גרסת המתלוננת, לאחר שיחה בטלפון בין השניים, החשוד הגיע עם רכבו למקום מגוריה והסיע אותה למקום מגוריו, שם לדבריה בעל אותה חרף התנגדותה. החשוד לעומת זאת, אינו מכחיש כי קיים עימה יחסי מין, והתיאור שמסר תואם  לתיאור שהיא מסרה, אך לגרסתו מדובר ביחסים שקוימו בהסכמה….. מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו.

לאחר שמיעת טיעוני הצדדים ועיון בתיק החקירה אני מוצאת, כי קיימת תשתית ראיתית המבססת  חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות שבביצועם הוחשד וכי מתקיימת עילה למעצרו”. 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. למתלוננת – לבי איתך ואני מאמינה לך

    • בואו נראה איך המערכת תתמודד.הוא כבר כנראהלקח לו עורך דין שיוציא את נשמה לבחורה. מציעה לה גם להצטייד בעורך דין כי טחנות הצק טוחות לאט אםבכלל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות