יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / חדשות חמות / חולמים על סטארט אפ

חולמים על סטארט אפ

מרכז היזמות של הפקולטה למנהל עסקים - הקריה האקדמית אונו, פותח בימים אלו את ההרשמה לתכנית מאיץ המיזמים- "סטארט אונו אקסלרטור"

יאיר ניצני

תכנית המאיץ מחזור א’ החלה את דרכה לפני מס’ חודשים, בהליך סינון קפדני של קרוב ל-200 פניות. את המיזמים שנבחרו לתכנית ליוו באופן אישי צוות של מנטורים מובילים מהתעשייה, וביניהם נחמן שלף – יזם סידרתי שאחראי לאקזיט ההייטק הישראלי הראשון לחברה אמריקאית גדולה, יאיר ניצני – איש תעשיית המוסיקה ומנכ”ל הד ארצי לשעבר, ודגן אשל – מנהל החדשנות של חברת “שטראוס”. חמשת  המיזמים שסיימו את התכנית מחזיקים במצגת תכנית עסקית ותכנית פיננסית, והציגו לאחרונה ב Demo Day הראשון מצגות מרשימות. שלושה מבין המיזמים זכו בפרסים כספיים.
מחזור ב’ יציע תכנית יחודים שתתמקד במיזמים מתחום המוזיקה, עסקים חברתיים וסטארטאפים עסקיים. 13 המיזמים שיכנסו לתכנית יזכו לליווי מקצועי צמוד על ידי מנטורים מבכירי התעשיה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לדברי יאיר סאקוב יו”ר מרכז היזמות בקריה האקדמית אונו , “תכנית האקסלרטור מהווה, למעשה, את קצה הפירמידה במודל היזמות של הקריה האקדמית אונו שבבסיסו הנגשת ארגז הכלים של יזמות לכלל הסטודנטים במכללה ובכל הפקולטות.  תכנית ההאצה לעסקים החברתיים מיועדת למיזמים משלב ראשוני של צוות עם רעיון ועד למיזמים הפועלים בשוק מזה מספר שנים ומעוניינים לבנות מודל עסקי בר קיימא, להרחיב או למנף את פעילותם”.
ד”ר גיל אבנימלך, חבר סגל הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, מקים ודירקטור של המרכז ומהחוקרים המובילים בתחום היזמות, מסר כי “כמי שמלווה סטארט-אפים בשלבים שונים במשך שנים, יש חשיבות רבה לליווי מיזמים בשלבים מוקדמים כדי לחבר אותם עם השוק בהקדם האפשרי ולבנות את המיזם בהתאם לתגובות השוק והצרכים האמיתיים. תכנית המאיץ נועדה לאתר יזמים עם ברק בעיניים ורעיון טוב, ולסייע להם להביא את הרעיון לשלב בשל”.

בסיומה של התכנית, המתפרסת על פני 4 חודשים, יסיים כל מיזם שצלח את האתגר כשבידו מצגת משקיעים מהודקת וכן אסטרטגית התפתחות וצמיחה. במהלך המפגשים, נערכות סדנאות עומק, ונערכים דיונים עם המנטורים בסוגיות שונות הנוגעות לליבת הקמת המיזם, כמו הגדרת הבעיה, ניתוח הסביבה התחרותית וקהלי היעד הפוטנציאליים, ניתוח הסביבה התחרותית, הצעת הערך ומודל פיננסי.

הרשמה לתכנית
ניתן להירשם לתכנית בלינק www.start.ono.ac.il . http://bit.ly/2tUmUQC
ההרשמה מסתיימת ב-24 לספטמבר 2017. לתכנית יתקבלו עד 13 מיזמים. התכנית ללא עלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות