יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה / אור יהודה סגרה את הקיץ עם האולטראס

אור יהודה סגרה את הקיץ עם האולטראס

צמד ההיפ-הופ שלהב את הקהל בגן התשעה עם מיטב הלהיטים, כולל "מסיבה בחיפה". גם כוכב גאליס בן אדם וכוכבת הילדים רינת גבאי הופיעו באירוע סוף הקיץ.

אור יהודה סוגרת שנה עם האולטארס

אחרי קיץ גדוש באירועים, קיימה עיריית אור יהודה את אירוע סוף הקיץ בהפנינג מרהיב שנערך בגן התשעה עם מיטב האמנים לגילאים הצעירים ולגילאי הנוער. במוקד עמדה הופעתם של האולטראס, צמד ההיפ-הופ שמלהיב את ישראל שביצעו את מיטב הלהיטים, כולל את “מסיבה בחיפה” שהקפיץ את מאות בני הנוער שנכחו בגן התשעה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עוד קודם לכן, חימם את האווירה כוכב הסדרה גאליס, בן אדם, כשאת האירוע פתחה מלכת הילדים רינת גבאי שיחד עם יויו הנעימו את זמנם של הקטנטנים. במקביל להופעות, נערכו סדנאות יצירה, התקיים תיאטרון רחוב וכן דוכני הפעלה שונים לכל הגילאים. על האירוע ניצחה מחלקת התרבות במתנ”ס בראשות חנה פיזואטי-יוסף. אור יהודה סוגרת קיץ שכלל עשרות אירועים ברחבי העיר ובהשקעה של כ-300 אלף שקל.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: “אנו חוזרים ומציינים שהתרבות באור יהודה היא במרכז, וגם מתכוונים לזה עם מגוון אירועים לכל המשפחה ולכל הגילאים. העובדה שבכל האירועים שהתקיימו הגיעו תושבים רבים ואורחים מבחוץ מעידה שכמעט מדי ערב הייתה פה אווירה תוססת. אנו נמשיך להעניק לתושבינו את הטוב ביותר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות