יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / רוצים לרדת במשקל? אל תתאמנו! השיטה החדשה להצרת היקפים

רוצים לרדת במשקל? אל תתאמנו! השיטה החדשה להצרת היקפים

דמיינו לעצמכם סיטואציה בה אתם יושבות בנוחות על כורסה, ומבלי להתאמץ בכלל, מבלי לרוץ בחדר כושר, לוותר על מאכלים שאתם אוהבים, וגם בלי דיאטה חריפה, ההיקפים שלכם מצטמצמים בהדרגה, בפעולה פשוטה אחת.

סטודיו MI
סטודיו MI

אפשר להפסיק לדמיין, ופשוט להתקשר לסטודיו MI בקריית אונו ,שם בפעולה של מכשיר אלקטרודות חדשני , תוכלו לצמצם היקפים במהירות, למצק את העור, להגביר את חילוף החומרים וגם לגרום לשריפת שומנים- בקיצור לרזות ללא כל מאמץ!  

”עשר שנים נלחמתי בשומן ולא הצלחתי לרזות. ניסיתי כדורים, דיאטות, מכוני כושר וכלום לא הלך”, כך אומרת מירי, היזמת של סטודיו MI מי שחשבה על הרעיון המהפכני, ובעצמה חוותה ירידה משמעותית בהיקפים של 17 ס”מ בחודש!  את התודות היא חייבת  למכשיר שפגשה באחד ממכוני הכושר שבהן התאמנה. מירי:” המכשיר הזה הגיע לא מזמן לארץ והחלטתי לעזור לנשים במצבי , לרדת במשקל ולזכות בביטחון עצמי. אישית, החלפתי כמעט את כל המלתחה, ירדתי ממידה 48 למידה 42 ואני עדיין בתהליך”.

איך זה עובד בפועל?
“מדובר במכשיר של 24 אלקטרודות שמחברים אותן לגוף, בדיוק במקום בו רוצים לצמצם היקפים, אצלי זה היה בבטן. מדובר בצמצום בין 3-15 ס”מ, וב-100% הצלחה, ואת זה אני אומרת מניסיוני האישי..  ישבתי בנוחות, לבשתי מכנס צמוד ומחטב, והרגשתי תחושת עיסוי. אחרי שבעה טיפולים כבר ראיתי את ההבדל הגדול, אבל לדעתי נדרשים לפחות 15 טיפולים לפחות. התחברתי למכשיר שלוש פעמים בשבוע רק למשך שעה, ואני אמשיך עד שאגיע להיקפים שרציתי”.

מה מתוכנן להיות בסטודיו?
“אני עובדת עם שותפתי אילנית, ומכאן שם המכון -MI   -מירי ואילנית.  התכנון הוא למקם מספר מכשירים, כדי להעניק שירות לנשים שרוצות להרגיש טוב יותר עם גופן, אם זה אתן נשים לאחר לידה או כאלה שרוצות להיות חטובות יותר, וכבר ניסיתן הכל ללא הצלחה. נשמח להציע לכן את השירות שלנו. מוזמנות לקבוע תור ולהסביר אודות התהליך”.

לפרטים:
סטודיו  MI   
אילנית- 052-2640228
מירי- 054-2241347

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות