יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / ספורט / קריית אונו ניצחה את יהוד וניצלה מירידה

קריית אונו ניצחה את יהוד וניצלה מירידה

הקבוצה מליגה ב' שרדה עונה נוספת אחרי ניצחון במשחק המבחן המכריע במסגרת הדרבי המסקרן של בקעת אונו

יהוד מונוסון נגד קריית אונו
יהוד מונוסון נגד קריית אונו

הפועל קריית אונו גברה אמש (א’) 0:2 על בני יהוד במסגרת משחק המבחן האחרון כנגד הירידה והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה ב’. האורחים מיהוד לעומת זאת יבלו עונה נוספת בליגה כה למרות הריצה היפה שלהם בצמרת הליגה וההגעה עד למשחק המכריע. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
משחק מכריע – האם הפועל קריית אונו תרד ליגה
סיכום משחקי הכדורגל בבקעת אונו

 

יהוד מונוסון נגד קריית אונו
יהוד מונוסון נגד קריית אונו
קריית אונו, שסיימה במקום ה-13 במסגרת העונה הסדירה במחוז דרום ב’, הגיעה למשחק שנערך באור יהודה כשהיא עם החרב על הצוואר, כשהפסד משמעו צניחה לתהומות הליגה האחרונה ואולי אף סוף דרכה.

שער עצמי של בני יהוד במחצית הראשונה בתוספת שער של תוצר מחלקת הנוער מידן בר כליפא במחצית השנייה הכריעו את הכף עבור הקבוצה מהליגה הבכירה יותר וסיימו את העונה המסויטת עבורם עם טעם מתוק. מאות מעובדי קריית אונו התגייסו בצו 8 למשחק הגורלי והקנו לשחקנים אווירה ביתית באור יהודה השכנה.

יהוד מונוסון נגד קריית אונו
יהוד מונוסון נגד קריית אונו

בקריית אונו יכולים אומנם לנשום לרווחה אחרי שניצלו מירידה, אך אין ספק כי במועדון יהיו חייבים לעשות בדק בית רציני בעקבות ההתרסקות העונה. פיטוריו של אמנון וייס, מאמן הקבוצה לפני כחודש יחד עם תקציב סביר פלוס, שהיה צריך להספיק למקום גבוה יותר בטבלה, הסתיימו בלא כלום. 

מנגד, בני יהוד השכילה למצות עד תום את יכולותיה חרף ההפסד אמש. ששי יצחק, מאמן הקבוצה, הוביל את חניכיו למקום ה-3 בליגה ג’ במחוז תל אביב, תוך כדי ניצחון במשחק הפלייאוף על נווה גולן השנייה בטבלה, שהעלה את הקבוצה למשחק המכריע מול קריית אונו, שם היה זה כבר גדול על בני יהוד הצנועה. 
מאמן קריית אונו, מנחם צמח: “הנהלה פנתה אליי, לעופר בקר טל אלתגר (מאמן נערים ב’, ג.ג.), האם אנחנו יכולים לעזור במשחק האחרון להישארות בליגה. ענינו בחיוב כדי לעזור במשחק המכריע, עבדנו כצוות להחזיר לשחקנים את הביטחון ולעבוד איתם מנטלית. עשינו הכנה טובה למשחק. חשוב לזכור שחסרו לנו מספר שחקנים מובילים, כשבמקומם שיחקו שחקנים צעירים ועשו עבודה טובה. 
 
מה היה שונה במשחק מול יהוד?
“המשחק מול בני יהוד היה דרבי של הבקעה וכל הכבוד לשחקנים שנתנו לחימה, נחישות והקרבה במשחק המכריע. חשוב לי להודות למנהל הקבוצה אלי חורש, להנהלת הקבוצה לשאול ברשן ויניב בוכניק, וישראל שצ’וצ’ינסקי על האמון והתמיכה לצוות”.
מהצד השני, המאמן המנוצח, ששי יצחק, סיכם: “עונה מלאת תהפוכות הסתיימה. הגעתי לקבוצה במחזור השמיני כשהייתה במקום ה-7. מי שלא מתאכזב מלא לעלות ליגה ראוי שיפרוש מהמקצוע. לדעתי, חוסר מזל פגע בנו במשחק האחרון. עמדנו יפה מאוד, השער הראשון היה עצמי והשני ממצב נייח, זה הכדורגל – לפעמים אכזרי ולפעמים שמח”.
האם תעמוד על הקווים גם בעונה הבאה?
“אני אמשיך לאמן את הבוגרים וגם את אחת מקבוצות הנערים”.
 
מה המטרות של המועדון שלכם ביהוד?
“יש לנו מטרה להקים את מחלקת הנוער ולבנות קבוצה חזקה לשנה הבאה, יש לנו חוב לעיר ומשימה להשלים. אני מקווה שראש העיר שלנו תשכיל לתמוך במועדון ולפתח את המחלקה, כדי להשאיר אצלנו שחקנים מוכשרים שיוצאים החוצה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות