יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / בני זוג מקריית אונו: שדדו גברים שבאו לקבל שירותי מין  

בני זוג מקריית אונו: שדדו גברים שבאו לקבל שירותי מין  

כתב אישום שהוגש אמש (10.12.18) לבית משפט המחוזי בתל אביב שני מקרים בהם שדדו אלפי שקלי משני מתלוננים.

דירות למכירה קריית אונו
קריית אונו. אילוסטרציה

בני הזוג נעצרו לאחר ששוטר התחזה לצרכן שירותי מין, קבע עם בני הזוג וכשניסה לתקוף ולשדוד אותו הציג בפניו השוטר את עצמו ועצר אותו. פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (10.12.2018) כתב אישום לבית משפט המחוזי נגד בני זוג מקרית אונו המואשמים בשני מקרים של עבירות של שוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב נטען שבני הזוג קשרו לבצע מעשי שוד של גברים הנכנסים לאתר הגברים האמידים “שוגר דדי “ועושים בו שימוש. במסגרת הקשר פתחו בני הזוג פרופיל של בחורה צעירה המבקשת להכיר גברים אמידים. במסגרת הקשר ולשם קידומו.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –
 אתר החדשות של בקעת אונו


הנאשמים עשו שימוש בפרופיל הפיקטיבי באתר, באמצעותו התכתבו ותיאמו פגישות עם קורבנות פוטנציאלים , תוך הצגת מצג שווא כי מטרת הפגישה היא מתן שירותי מין תמורת תשלום כספי. משהגיעו המתלוננים למקום המפגש תקף הנאשם את המתלוננים וגנב את כספם, כל זאת בידיעתה ובהסכמתה של הנאשמת.

כתב האישום מייחס לבני הזוג שני מקרים בהם שדדו שני מתלוננים. במקרה הראשון קבעו בני הזוג מקום מפגש עם המתלונן. לפי כתב האישום בתאריך ה- 14.11.2018 הגיע המתלונן למקום שסיכמו והביא עימו סכום של 5000 ₪. בעוד המתלונן ממתין בכתובת המפגש ניגש אליו הנאשם, כרך את ידו סביב צווארו ואמר לו “אתה התחלת עם חברה שלי, עכשיו אתה תשלם” לאחר מכן שדד ממנו את כספו ונעלם.


יעניין אותך גם –

קריית אונו: מאירים את הלב
אם מוכה מקריית אונו מספרת על אטימות הרווחה: “ממשיכים להערים קשיים”


ארבעה ימים מאוחר יותר הגיע קורבן נוסף לאזור דירתם של בני הזוג ברחוב הזמיר בקריית אונו. בהמשך לכך, בעוד המתלונן ממתין הגיע אליו הנאשם וללא התראה כלשהי חנק הנאשם באמצעות ידו, הניף את ידו השנייה בתנועת אגרוף לעברו ודרש את כספו. המתלונן הוציא מכיסו את הכסף ומסרו לנאשם, שנמלט מהמקום. כל זאת עשה הנאשם על דעתה של הנאשמת ובהסכמתה.

במסגרת פעילות יזומה של משטרת ישראל שנועדה לאתר את הנאשמים, קבעו חוקרי המשטרה , באמצעות האתר , מפגש בכתובת עם הנאשמים לצורכי מתן שירותי מין בתמורה לתשלום של 1500 ₪.בתאריך ה- 27.11.2018 הגיע שוטר סמוי ממשטרת מחוז דן למקום המפגש, ביחד עם שוטרים נוספים שהתחבאו באזור.

כשהמתין בסמוך לכתובת הגיע לפתע הנאשם, חסם  את דרכו של השוטר, אחז בו בחוזקה ואיים כי ירביץ לו. שניות לאחר מכן הזדד השוטר בפני הנאשם כשוטר והודיע לנאשם כי הוא עצור.

בשלב זה הצליח הנאשם להכות את השוטר באגרוף בפניו וגרם לו לנפיחות בארובת העין. הנאשם החל להימלט מהמקום אך נתפס מיד ובסמוך על ידי אותו שוטר סמוי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות