יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / ישראל גל – בעד תחבורה ציבורית בשבת

ישראל גל – בעד תחבורה ציבורית בשבת

האם קריית אונו שוברת את הסטטוס קוו מול הציבור הדתי ותפעיל אוטובוסים בשבת?? למען אלפי תושבי העיר החילוניים, פרסם ראש העיר קריית אונו ישראל גל, קריאה להצטרף לעצומה להפעיל את קו 55 בשבתות

האם קריאתו של ראש העיר ישראל גל בדף הפיסבוק לתושבי העיר להצטרף ולהצביע לסקר המבקש לצרף את קו 55 מקרית אונו לתל אביב לפעול בשבת זאת הבשורה לה חיכו אלפי מתושבי קריית אונו הרוצים להגיע לים או למקומות בילוי בתל אביב ורוצים לעשות זאת בתחבורה ציבורית בעלות של תשעה שקלים, כעת זאת ההזדמנות של התושבים להשמיע את קולם.
בישראל אין תחבורה ציבורית בשבת בגלל הסכמים פוליטים עם המפלגות הדתיות, המצב הזה מפקיר את השטח ליוזמות עצמאיות, דרך מוניות שירות דבר אשר מייקר את העניין. לאחרונה החלה לפעול אגודת נוע תנוע, אשר מפעילה עצמאית מספר קווי אוטובוס עירוניים בשבתות בעלות נמוכה מאוד, לחברים שנרשמו מראש לשירות. קווי האוטובוס הפועלים כרגע קו 63 מגבעתים אל תל אביב, קו 18 מבתים יפו אל תל אביב, נסיעות מבאר שבע אל הים בשבת, כעת עולה סקר ארצי לתושבי ישראל, השואל באיזה עיר תרצו תחבורה ציבורית לחודשי הקיץ, היישר אל חוף הים, קו המחבר את חיפה ותל אביב או קו מירושלים או קו במסלול 55 המחבר את קריית אונו, רמת גן, גבעתיים ותל אביב.
ראש העיר ישראל גל העלה את המודעות הציבורית לנושא והיה ראש העיר הראשון מבקעת אונו הקורא לתושבים להשפיע על פתיחת קווי התחבורה הציבורית- פרטית בשבתות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ישראל גל, ראש העיר קריית אונו – “מאז כניסתי לתפקיד, אני מקבל הרבה פניות מתושבים בעיר שלנו בנושא התחבורה הציבורית בשבת. בימים אלו, לכל הפונים יש הזדמנות אמיתית להשפיע כדי להשיג פתרון ממשי שיאפשר לאלפים תחבורה ציבורית בסופי שבוע. אגודת ״נוע תנוע״, המפעילה קווי אוטובוס בסופי שבוע מזמינה אתכם להיכנס לקישור ולבחור בקו 55. באם הנכם מעוניינים- זו ההזדמנות! שתפו את הקישור בקבוצות הוואצאפ שלכם והצביעו עם תושבים נוספים מהאזור ומהעיר שלנו.
לאתר נוע תנוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות