יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / אצטדיון כדורגל חדש בצומת סביון

אצטדיון כדורגל חדש בצומת סביון

מועצת העיר קריית אונו אישרה תקציב בסך 11 מיליון ₪ לאצטדיון הכדורגל החדש במתחם צומת סביון

האקדמיה לכדורגל בצומת סביון
בתמונה: הדמייה של מתחם הכדורגל בצומת סביון

בישיבת מועצת העיר האחרונה בקריית אונו אישרו חברי המועצה תקציב מיוחד בסך 11 מיליון ₪, להקמת שני מגרשי כדורגל במתחם צומת סביון: אצטדיון עם מגרש דשא טבעי בגודל מלא ולצידו מגרש אימונים. המתחם כולו ישמש את “האקדמיה לכדורגל”, מתוך נקודת מבט הרואה את המיזם כמנוף לפיתוח מואץ לסביבה, ומרכיב משמעותי בהווי החברתי תרבותי הספורטיבי והכלכלי של העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפעילות ב 16 ענפי הספורט בקריית אונו בכלל ובענף הכדורגל בפרט תפסו תאוצה בשנים האחרונות. פעילות הכדורגל מתקיימת שנים רבות במגרש הישן שהוקם בשנות החמישים של המאה הקודמת ומצוי בשכונה הוותיקה בעיר. המגרש הישן אינו עונה עוד לצרכים של העיר והקהילה היום. העיר גדלה מאז פי כמה וכמה, כמות הילדים, בני הנוער והבוגרים הלוקחים חלק בפעילות הכדורגל גדלה באופן משמעותי, ולאחרונה נוספו קבוצות של ילדות ונשים לאגודת הכדורגל. כיום מתאמנים במגרש הישן כ – 1,000 כדורגלנים והמקום צר מלהכיל את כולם. בכל סוף שבוע מתקיימים במגרש הכדורגל הקיים כ – 15 משחקים בליגות השונות והמגרש מארח קבוצות מכל הארץ.

האקדמיה לכדורגל בצומת סביון
בתמונה: הדמייה של מתחם הכדורגל בצומת סביון

המגרש המתוכנן להיבנות בצומת סביון, יאפשר קיום כל האימונים וכן משחקי ליגות לילדים, נוער וקבוצות ותיקים, כאשר לאגודת הכדורגל מסורת רבת שנים של פיתוח החינוך והספורט בעיר. האצטדיון המתוכנן ייבנה על פי סטנדרטים מודרניים ועכשוויים ויכיל פונקציות שיאפשרו ניהול מתקדם של הקבוצות שיפעלו במתחם. ייעודו הרב תכליתי יהיה ערוך גם לארח מופעי תרבות בילוי ופנאי עירוניים.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: “האצטדיון מתוכנן לכלול 1,100 מקומות ישיבה ולצדו אקדמיה לכדורגל עם כיתות לימוד ובהם כל האמצעים והתנאים, בהם ניתן יהיה להכשיר כדורגלנים רבים יותר, וכך לפתח ולהגדיל את הפעילות הספורטיבית בעיר. המתחם יאפשר לפתח עוד יותר את תרבות הספורט וההישגים יוצאי הדופן ויעניק פתרון הולם לצמיחה החיובית שאותה אנחנו חווים בשנים האחרונות. אני מאמין שגם כמות הילדים, ילדות, בנות ובני הנוער המשתמשים בו תגדל בהתאם, עם כל התנאים הנדרשים להכשרת כדורגלנים וכדורגלניות שימשיכו להביא לכולנו הרבה מאוד גאווה.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

הדבר הבא בתחום מגורי היוקרה: המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו

תפריט נגישות