יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / נתפס פורץ לרכבים בבית העלמין ביהוד

נתפס פורץ לרכבים בבית העלמין ביהוד

מכת הגניבות בחניון בית העלמין ביהוד ממשיכה, המשטרה עצרה תושב יפו בן 51 בחשד להתפרצויות לרכבים ושימוש בכרטיסי האשראי שגנב. המשטרה מבקשת מבאי בית העלמין לא להשאיר חפצים יקרי ערך ברכבים בבית העלמין ביהוד

פורץ
זאת כבר הפכה למגיפה, חוליות פורצים מיומנים מגיעים לחניון בית העלמין ביהוד, אורבים לבעלי הרכבים, מסתובבים בקהל המגיעים להלוויות או אזכרות וכאשר מזהים כי בני המשפחה האבלים מתרחקים מהרכבים, פועלים במיומנות רבה, שוברים חלונות, חוטפים תיקים ובורחים מהמקום. בעקבות סדרת תלונות של אזרחים על גניבות ופריצות לרכבים, הגבירה המשטרה את הפעילות במקום.
בפעילות מודיעינית וחקירתית של משטרת ישראל, הביאה למעצרו של חשוד (51, יפו) בחשד להתפרצות לרכבים וגניבת רכוש וכרטיסי אשראי מתוכם. חקירה מאומצת של השוטרים וחתירה למגע הובילו למעצרו של החשוד כאמור. לאחר מעצרו התברר כי החשוד פרץ לרכבים בעת ששהה במעצר בית.
 
משטרת ישראל תמשיך להלחם בעבריינים הפוגעים ברכוש הציבור ותפעל למיצוי הדין עימם . המשטרה גם קוראת לתושבים להיות ערנים ולא להשאיר חפצים יקרי ערך ברכבים לאחר חקירתו חומר הראיות הועבר ליחידת התביעות במשטרה ובכוונתם להגיש כנגד החשוד כתב אישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות