יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון – לאור הביקוש הרב: מחזור ב’ של קורס התחדשות עירונית יוצא לדרך

יהוד-מונוסון – לאור הביקוש הרב: מחזור ב’ של קורס התחדשות עירונית יוצא לדרך

המנהלת להתחדשות עירונית פתחה השבוע את ההרשמה למחזור השני של קורס ההתחדשות העירונית לאחר שנרשמה אהדה רבה לקורס הקודם בעיר.

אאורה התחדשות עירונית יהוד מונסון
הגנים התלויים ביהוד

לאור ההצלחה של המחזור הקודם, נפתחה השבוע ההרשמה לקורס התחדשות עירונית של המנהלת. בקורס ילמדו התושבים את משמעות מושגי היסוד בהתחדשות עירונית. הקורס יעלה לתושבי יהוד מונוסון בעלות סמלית של 50 שקלים בלבד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בעיריית יהוד-מונוסון הבינו ששפה משותפת היא אחד מגורמים העיקריים להצלחת תהליכים. כך נולד הרעיון של קורס לתושבים להבנת מושגי יסוד בכל הקשור להתחדשות עירונית. הקורס הוא יוזמה של האדריכלית ענת לרנר העומדת בראש המינהלת להתחדשות עירונית בעיר, שהקימה עיריית יהוד-מונוסון בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון. הקורס הוא אבן דרך חשובה במסלול ההתחדשות העירונית שמובלת בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


קורס התחדשות עירונית ביהוד מונוסון
קורס התחדשות עירונית ביהוד מונוסון

בקורס למדו התושבים מושגי יסוד בתחום ההתחדשות העירונית כמו תמ”א, תב”ע, פינוי בינוי, מסלול רשויות, ותמ”ל, תהליך תכנוני, ועדה מקומית, ועדה מחוזית, נהלים חברתיים, תקן 21 הדייר הסרבן, חוק המארגנים וכו’. תוכנית הקורס נבנתה בסיוע מכון “הגר” מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב, הניסיון שלהם בנושא בעיקר בצד החברתי סייע לתהליך בניית תוכנית הקורס.

לדברי האדריכלית ענת לרנר ראש המינהלת להתחדשות עירונית בעיר יהוד-מונוסון: “התחדשות העירונית כוללת הרבה מאוד מושגים חדשים שרוב התושבים וכן בעלי מקצוע כאלה ואחרים לא יודעים מה פירושם ומפרשים אותם באופן שגוי ואף מעבירים הלאה אינפורמציה מוטעית. מטרת הקורס היא ליישר קו וליצור שפה מקצועית משותפת ומובנת. מטרה נוספת של הקורס היא לשקף בשפה ברורה ומדויקת את התהליכים שהעיר עוברת בין אם תכנית מתאר ותכנית ליבת העיר להתחדשות עירונית”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות