יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / מקליס מתחזקת – תוצאות סקר הבחירות מאי 2018

מקליס מתחזקת – תוצאות סקר הבחירות מאי 2018

בדו קרב בין שני ראשי העיר, המתמודדים שוב בבחירות הקרובות, הצביעו 712 גולשים. בן דוד במקום הראשון 59.1%, מקליס עם 40.9%

סקר בחירות יהוד

מתמודד חדש לראשות העיר יהוד מונוסון, ליאור גלבוע. גם חבר המועצה הוותיק נתן בז’ה הכריז כי יתמודד לראשות.

לתוצאות סקרי בחירות 2018

תוצאות סקר בחירות מאי 2018 ביהוד מונוסון, בו נשאלו את מי תרצו בראשות העיר בבחירות 2018, יוסי בן דוד, ראש העיר המודח לבין יעלה מקליס ראש העיר המכהנת, שעדיין לא הכריזה רשמית כי תרוץ בבחירות הקרובות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סקר בחירות יהוד מאי 2018

בסקר הבחירות ביהוד, הצביעו 712 גולשים. יוסי בן דוד 59.1%, יעלה מקליס עם 40.9%, התחזקות של מקליס מאז הסקר הקודם. ריבוי המועמדים, מחלק את את הקולות לפי מחנות קטנים ולכן אין עדיין מועמד שסוחף אחריו קהל גדול. יוסי בן דוד, מחזיק כרגע את קהל המצביעים הגדול בעיר, אך יחד עם התחזקותו של בן דוד, פונים רבים לחזק את מקליס.

יוסי בן דוד ויעלה מקליס
צילום ארכיון

שאר המתמודדים שנמצאים בקמפיין הבחירות עדיין לא צוברים תאוצה משמעותית ומן הסתם יצטרפו בחודשים הקרובים שחקנים חדשים למסע לכסא הנכסף.  לצד הקריאות ברשתות החברתיות של מועמדים לראשות העיר, צריך לזכור כי עלותו של קמפיין בחירות לראשות עיר נע סביב החצי מיליון שקל, שם זאת הנקודה שרבים פורשים.

על פי הנחיות ועדת הבחירות המרכזית – הסקר ביוזמת אתר אונו ניוז, הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות אלא הצבעה אינטרנטית. ולא ניתן להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות