יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / צפו: מוקירים את נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה של יהוד-מונוסון

צפו: מוקירים את נפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה של יהוד-מונוסון

ערב הוקרה מרגש במיוחד התקיים השבוע באולם מופת ביהוד-מונוסון. הטקס כולו הוקדש לנפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה. מאות תושבים ותושבות העיר הגיעו כדי להוקיר, להצדיע וליהנות מערב שכולו גאווה ישראלית.

ערב הוקרה לנפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה ביהוד מונסון

באירוע שהוקדש כולו לנפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה, נכחו ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס יחד עם סגניה וצמרת העירייה וכן יו”ר מחוז תל אביב-יפו והמרכז של ארגון נכי צה”ל, עו”ד עידן קלימן ויו”ר ארגון נפגעי פעולות האיבה, אייבי מוזס. האורחים נהנו במהלך הערב מהופעה מיוחדת של גיא ורועי זו-ארץ ששרו ממיטב שירי ארץ ישראל וריגשו את הנוכחים עד דמעות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז



הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


מקליס, עלתה אל הבמה ובירכה את הנוכחים: “נהוג ליצור ימי הצדעה והוקרה לנפגעים ממש כמו שיש היום בפעם השלישית כאן ביהוד-מונוסון אבל האמת היא שזה רק המעט שאנחנו יכולים לעשות. מבחינתנו, כעיר שבה חיים כ-300 נפגעים, אנחנו צריכים להצדיע לכם בכל יום. לומר לכם תודה על מה שהקרבתם, ולתת לכם את כל מה שאפשר לתת כדי להקל ולו במעט את יומכם. לא, לא מנקודת חולשה או רחמים אלא מנקודת החוזק שבה אתם החזקים. נקודת מבט שאומרת ומדגישה כי אתם האמיצים שלנו. העורף שהפך לחזית, כפי שקורה לא פעם במדינת ישראל, שבה הייתי רוצה שיהיו פחות גיבורים בעל כורחם ויותר אנשים המסיימים את יומם באופן שגרתי, יושבים מול מסך הטלוויזיה, והדאגה היחידה שלהם היא מי ירים את המסך וייצג אותם באירוויזיון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות