יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / מצעים מהחלומות – חנות קטנה ומטריפה בלב יהוד

מצעים מהחלומות – חנות קטנה ומטריפה בלב יהוד

פעמים רבות אנו רוצים למצוא מתנה מקורית, אישית ובמחיר נוח אך נדמה שאין פריט שיענה על כל הדרישות.

מצעים מהחלומות

כאן תוכלו למצוא מצעים ,מגבות , שמיכות, מותגי ילדים ,מוצרי ריח מבית ג’ונסון קלין , מפות ועוד המון רעיונות מקוריים למתנה מותאמת אישית מרשימה ולא יקרה. מאיה מ”מצעים מהחלומות” החלה את דרכה כאתר אינטרנט ,לפני כחמש שנים חשה כי עלה הצורך בחנות מצעים אשר תביא מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים. פתחו את החנות ביהוד עיר מגורינו. החנות עובדת עם מיטב החברות שקיימות בארץ כגון ורדינון, הום סטייל ועוד…


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

כמו כן ניתן לבצע הזמנה און ליין ישירות מהאתר או טלפונית ולקבל משלוח עד הבית. אך אנו ממליצים בכל זאת לבקר ב”מצעים מהחלומות” שנותנים חווית שירות מלאה, יחס אישי לכל לקוח.

 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

 

בחנות “מצעים מהחלומות” תוכלו למצוא את כל סוגי המצעים במגוון מחירים לכל כיס ולכל מטרה מהזול ועד היקר והאיכותי ביותר. בנוסף תוכלו לראות בחנות כי קיימים סטים למיטות מתכוונות, ומידות מיוחדות בחנות תוכלו גם להזמין מידות מיוחדות,
החנות כוללת גם מוצרי ניחות של ג’ונסון קלין בבלעדיות, כריות, ציפיות לכריות, שינה ונוי, שמיכות פינוק ושמיכות חורף. אין ספק שזו המתנה המושלמת וניתן להזמין מצעים בעיצוב אישי, הביתה, מתנות לוועדי עובדים, מתנות למורות וגננות וכו’.

מצעים מהחלומות

 

באגף המבצעים תמצאו 2 סטים זוגיים ב-139 שקלים, מצעים 100% כותנה החל מ-99 שקלים, מצעים ממותגים לילדים החל מ-75 שקלים ו-6 מגבות ב-99 שקלים. כשתגיעו לשם תוכלו למצוא המון הנחות נוספות.
חשוב לציין כי תושבי בקעת אונו נהנים מ-10% הנחה נוספים על כל הפריטים שבחנות לרגל חגי תשרי, המבצע בתוקף עד סוף חודש ספטמבר 2018.

מצעים מהחלומות

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו 

מצעים ומגבות הן המתנה המושלמת לחג. ניתן למצוא במקום גם מפות שולחן בכלל הגדלים והצורות. כמו כן ניתן להזמין טלפונית או באתר במשלוח או באיסוף עצמי.

כתובת: קדושי מצרים 8, יהוד
לאתר –  לחצו כאן

מספר טלפון 054-4285877
שעות פעילות:

א’-ה’ 09:30-20:30
ו’ 09:00-14:00

לאתר החנות לחצו כאן! 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות