שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד – מנכ”ל החברה הכלכלית מתפטר ועובר לקריית אונו

יהוד – מנכ”ל החברה הכלכלית מתפטר ועובר לקריית אונו

רועי כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית יהוד הגיש מכתב התפטרות ודרש לסיים את תפקידו במיידי. לאחר שנתיים בתפקיד, הסיבה, זכייה במכרז כמנכל החברה הכלכלית קריית אונו. ראש העיר יעלה מקליס, סירבה לבקשתו לשחרור מוקדם מהחוזה

רועי כהן

רועי כהן, מנכ”ל החברה הכלכלית ביהוד ביקש לסיים את תפקידו מהר ככל האפשר למרות שבחוזה העסקה שלו עליו להישאר בתפקידו עוד שלושה חודשיים מרגע הודעת ההתפטרות, כעת לא ברור האם הקמת בית הספר יהודה הלוי תתעכב עד לבחירת מנכל חדש.
חברה כלכלית יהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כהן, הנחשב דמות אהודה ביהוד ומי שהגיע לקדם פרויקטים, לא מצא את עצמו, כך על פי מקורביו, עם נושאים שכלל אינם מתאימים לחברה כלכלית כמו ניהול חוגי כדורגל וספורט עירוניים הנמצאים בגרעון מצטבר של מאות אלפי שקלים בכל שנה. חברי מועצה מהקואליציה העריכו כי בעקבות מאבקים פוליטים עירוניים והיתקעות פרוקיטים רבים בחר כהן להתפטר ולגשת למכרז בקריית אונו.

רועי כהן מסר – אני מסיים תקופת עבודה עטורת הישגים, ומממש חלום לכהן בתפקיד בעיר מגוריי. אני מודה לראש העיר ויור הדירקטוריון, יעלה מקליס על התמיכה והאמון המלא שנתנה לי לאורך כל הדרך. יחד הובלנו לסיום מוצלח של פרוייקטים ברחבי העיר תוך מחשבה, תכנון וראיית צרכיה העתידיים של העיר, למען רווחת התושבים. אני מודה לראש העיר, לחברי הדירקטוריון ולכל צוות העירייה על שיתוף פעולה מלא“.

ראש העיר יהוד-מונוסון, יעלה מקליס: אני מודה לרועי על תרומתו ומקצועיותו בפיתוח העיר ובהובלת פרוייקטים מרכזיים ומוצלחים כגון: פיתוח מגרשי הספורטק הסמוכים לתיכון המקיף, שיפוץ ובניית גני הילדים במוהליבר, פיתוח חורשת המייסדים, בניית ביס יהודה הלוי, תכנון ופיתוח גינת גיורא, קידום והכנת מכרז לקאנטרי קלאב ולדיור מוגן ועבודות פיתוח ותשתיות שונות ברחבי העיר. אני מודה לרועי בשם כל תושבי העיר על הובלת הפרוייקטים בשיתוף פעולה מלא יחד עם הנהלת העירייה בראשותי ועובדיה. אני מאחלת לרועי הצלחה רבה בתפקידו החדש“.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות