יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד מונסון / פעילות חדר בריחה בבתי הספר יהוד-מונוסון

פעילות חדר בריחה בבתי הספר יהוד-מונוסון

בשבועות החולפים קיימו עיריית יהוד-מונוסון יחד עם תאגיד מחזור האריזות בישראל תמיר פעילויות שונות ומגוונות ברחבי העיר כחלק ממערך ההסברה הארצי להעמיק את המודעות הציבורית לנושא המחזור.

מיחזור ביהוד

בין הפעילויות שבוצעו היו מעבר של מתנדבי הארגונים בין בתי האב בעיר שם עברו התושבים הדרכה ביתית קצרה בכל הקשור לנושא המחזור. בנוסף בחטיבות הביניים בעיר עברו התלמידים פעילויות מיוחדת של חדר בריחה שם תרגלו התלמידים את שיטת ההפרדה לכל פח חדש שנכנס לישוב. כל כיתה התחלקה לקבוצות שלרשותן עמדו 25 דק’ לפצח תעלומה כזאת או אחרת שדרכה למדו התלמידים על חשיבות ההפרדה בין הפחים ועל חשיבות המחזור בעולם בו אנו חיים בפרט.

לאחת הפעילויות בחטיבת הביניים פסגות בעיר הגיעה גם ראש העיר יהוד-מונוסון יעלה מקליס שהשתתפה עם התלמידים בפעילות ושוחחה איתם על הנושא החשוב: “אחד היעדים שלנו בשנים האחרונות הוא העלאת אחוזי המחזור באמצעות הרחבת מרכזי המחזור והקטנת כמות הפסולת המועברת להטמנה. עד כה הוצבו בעיר מגוון מתקנים להפרדת פסולת: נייר, קרטון, אריזות זכוכית, ובקבוקי פלסטיק. במאמץ לצמצם את כמות הפסולת ההולכת להטמנה, מתווסף עתה פח חדש לאיסוף אריזות “הפח הכתום”. הפח הכתום מיועד לאיסוף אריזות פלסטיק, אריזות מתכת וקרטוני משקה. כך כל פסולת האריזות שתיאסף תועבר למחזור. פעילות זו מתאפשרת באמצעות הרחבת הסכם שנחתם עם תאגיד המחזור תמיר, אשר הוקם על ידי היצרנים והיבואנים של המוצרים הארוזים לצורך יישום “חוק האריזות” ברשויות המקומיות. כמו כן, על מנת להגביר את המודעות, מתקיימות פעולות חינוך והסברה במערכת החינוך אודות חשיבות המחזור.

מיחזור ביהוד

ממנכ”ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: “אני מחזק את תושבי העיר יהוד-מונוסון על המאמץ לתרום למהפכת מחזור האריזות. כולי תקווה כי ככל שיחלוף הזמן  יצטרפו עוד ועוד תושבים  בעיר למהפכה מתוך הבנת חשיבות נושא מחזור הפסולת ובעיקר מתוך הרצון לקחת אחריות ולשמור יחד על הכדור שלנו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות