יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / קריית אונו: ”זהב מדור לדור”

קריית אונו: ”זהב מדור לדור”

בשבוע שעבר נהנו תלמידי שכבת ב' בבית ספר שרת בקריית אונו, בניהולה של ולרי אזאצ'י, מאירוע קהילתי "זה"ב מדור לדור", זמן איכות ולמידה עם הסבים והסבתות שלהם, שבסופו, התחייבו אלה בפני אלה, לשמור על חייהם על ידי הקפדה על כללי הבטיחות בדרכים.

זהב מדור לדור בבית ספר שרת
זהב מדור לדור בבית ספר שרת

תכנית “זה”ב מדור לדור” היא תכנית שמובילים המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעיריית קריית אונו והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במטרה להעלות את המודעות בקרב ילדים ובני גיל הזהב לחשיבות השמירה על כללי הבטיחות,  שכן, עפ”י הנתונים הארציים, מרבית הולכי הרגל שנפגעים בתאונות דרכים בארץ הם ילדים ובני הגיל השלישי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התכנית מחברת בין שני הקהלים לחוויה משותפת, בה שזורים כללי הבטיחות והזהירות בדרכים, וכך, נוצרת חוויה ייחודית, בה הם תומכים אלה באלה בהקשבה ובלמידת החומר מתוך דאגה הדדית אמיתית.

כהכנה לאירוע, עברו התלמידים שיעורים בנושא בטיחות בדרכים בשילוב סרטונים, מצגות ושיחות, בהובלת מלי ברזילי, רכזת בטיחות בדרכים בבית הספר ומורי השכבה. ביום הפעילות הכינו הילדים ביחד עם הסבים והסבתות, מובייל לרכב בצורת מכונית ובו ברכת שלום לדרך צלחה ובטוחה ונחשפו לאמנת זה”ב בה מנוסחת התחייבות לשמירה על החיים בדרכים, כאמור, עליה חתמו.

האירוע כלל גם מופע מוזיקלי עם מסרים בבטיחות בדרכים לתלמידים ולסבים והסבתות. היה מרגש לראות את המפגש הבין דורי ומציאת החוט המקשר שהביא לחיבור, ללמידה ולעשייה המשותפת. בזאת הסתיים פרויקט “זה”ב מדור לדור” בבתי הספר היסודיים בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. לא הייתי מתגאה באירוע הזה. יש במה להתבייש. רב הזמן לא הוקדש לנושא בטיחות בדרכים. ממש בזבוז משאבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות