יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / קלנועית – לא מה שחשבתם

קלנועית – לא מה שחשבתם

 לצעוד על שני רגלים זה לא דבר מובן מאליו, מספיק ששברתם רגל , או עברתם ניתוח ואסור לכם לזוז או לדרוך על הרגל, במשך כמה חודשים.  עובדה זו עלולה להפוך אתכם למוגבלים זמנית עד לתום תקופת השיקום. מה עושים?

קלנועית
קלנועית

היום זה ממש יותר פשוט, ואפילו לא זקוקים לקביים,  משום שניתן לשכור קלנועית מתקפלת, בה ניתן לנוע  במרחב הביתי, להיכנס למעלית קטנה, לנוע מחוץ לבית, ואפילו ניתן לקפל את הקלנועית לתוך הרכב או לקחת לטיסה, לשוט באניית קרוז, להגיע לקניות בסופר, לקופ”ח או לחברים, בקיצור לכל מקום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אבי אמינוב, הבעלים של אשכול טכנולוגיות  מרחיב בנושא: ” לדעתי המודעות בארץ שואפת לאפס, מבחינת פתרונות לאנשים מוגבלים, תמידית או זמנית, ואני רואה את היעוד שלי בטיפוח התחום ובמציאת פתרונות הולמים לכל מיני בעיות. אני חושב ללא הרף, על כל מיני פתרונות, לכל מיני בעיות, שאנשים לצערי נתקלים בהם במהלך חייהם , לדוגמה, אישה בהריון בסיכון גבוה, הנדרשת להיות מרותקת למיטה, אסור לה לבצע מאמץ מינימלי מחשש להפלה- איך היא תקום לשירותים? או איך היא תדאג שהבית ימשיך לתפקד? עם קלנועיות שלנו ‘טירול 45’, או ‘פרינס 1’ ניתן להתנייד גם בדירה צפופה ולהיכנס למעלית קטנה”.

מי עוד יכול להיעזר בקלנועית ?
“כל מי שמוגבל פיזית , אבל נניח שהוא ממש רוצה לנסוע לחו”ל, יש אפשרות לשכור קלנועית מתקפלת כאן בארץ ולנוע בכל העולם, מבלי להרגיש מוגבלות. הקלנועית- לא תאמינו! אפילו  מתקפלת לגודל  מזוודה גדולה, והיתרונות שלה ברורים במיוחד לאלה שמוגבלים בתנועה. חשבתי גם על זוגות מבוגרים או מוגבלים תנועתית, ולכן מוצר נוסף שפיתחתי הוא קלנועית לזוג, גם היא מתקפלת והענקתי לה את השם ‘טירול 2′”.

מה היתרונות של שימוש בקלנועית?
היתרונות ברורים- ראשית מדובר במכשור ידידותי לסביבה, כי הקלנועית פועלת על חשמל, חסכונית ולא מזהמת, בנוסף, הזמינות של הקלנועית, גבוהה, גם משום שאין צורך להשקיע במוצר במידה וזקוקים לו באופן זמני, ניתן בהחלט לשכור ולהחזיר. גם מי שנדרש לקלנועית באופן תמידי, בשל נכות או הגבלה בתנועה, יקבל אצלנו ב-‘אשכול טכנולוגיות’, מענה מקצועי לפי רמת תפקודו, תשתיות מגורים וסביבה (מתו”ס) ורכב משפחתי, כל זאת  על ידי רכז נגישות מוסמך. אנו מעניקים כמובן שירות גם אחרי המכירה”.

איך מזמינים?
“פשוט מתקשרים, או נכנסים לאתר שלנו, ובודקים את הזמינות ואת ההתאמה. ניתן לשכור החל מיום אחד, אבל עדיף לחודש ויותר, כך העלות קטנה יותר בהשוואה”.

לפרטים:
אשכול טכנולוגיות
בן זאב 4 ראשל”צ (מפלס חניה, פינת רח’ הרצל 35, לרכבים כניסה מרח’ דרור 45)
לאתר- הקליקו כאן!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. אני ממליץ על הקלנועית המתקפלת של קלנועית אפיקים. יש לי אותה כבר מספר שנים ואני מרוצה.

  2. Auto של movinglife זה הסטייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות