יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / כל הסודות על אגוזי המלך

כל הסודות על אגוזי המלך

בחנות התבלינים של גני תקווה כבר מוכנים עם מלאי גדול של אגוזי מלך לילדים. "אצלנו הכל כבר כשר לפסח", כך אומרים ב-'תבלינים וטעמים', למי שחסר קמח בפסח, הכינו תחליפי קמח בריאים

תבלינים וטעמים
תוכן מקודם

לכבוד החג, החליפו בתבלינים וטעמים, את כל הצנצנות ואת כלי האחסון, כאשר כל המבחר הענק קיים כמעט בשלמותו, גם בגרסת ‘כשר לפסח’ והכל בכשרות בית יוסף.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ניתן  למצוא כאן לבד מכל התבלינים הריחניים, גם מאכלים יעודים לפסח, כמו את החרוסת הביתית המדהימה, המכילה שקדים אגוזים, קשיו ואגוזי לוז הטחונים יחד עם שומשום, תמרים וסילאן. ומי שרוצה להכין חרוסת לבדו, טוחנים עבורו כאן במקום את כל סוגי האגוזים שיש. במיוחד לילדים, יש אגוזי מלך בקליפתם, למשחק ולאכילה כמובן. ולמי שרוצה לדעת -אגוזי המלך הם המוצר הכי מבוקש לקראת הפסח ובפסח עצמו.
תבלינים וטעמים

לכל אוהבי השניצל, הכנו עבורכם בתבלינים וטעמים פירורי מצה טחונים ומתובלים, המצאה ייחודית על פי מתכון סודי. בנוסף, למי שקשה לוותר על מתוק איכותי, יש מגוון עצום של חלוות כשרות לפסח. בנוסף ניתן למצוא אבקה להכנת קינוח מלבי כשר עם סירופ אדום ומתוק. למי שאופה בפסח, תמציות ולמי שלא, ניתן למצוא כאן מבחר גדול של עוגות ועוגיות כשרות לפסח.
תבלינים וטעמים

בתבלינים וטעמים יש לא רק מתוקים, אלא גם זיתים וחמוצים במשקל, טחינות הכי שוות של ‘הר ברכה’. ולכל למי שמתקשה להיפרד מקמח חיטה לשבוע, יש כאן ים של תחליפים ולא מדובר רק בקמח תפוחי אדמה, אלא קמחים פחות מוכרים, אבל מעולים כגון: קמח שקדים, קמח אורז, קמח חומוס, קמח תירס, קמח קינואה, שאת כולם טוחנים במקום.
תבלינים וטעמים

ותשמחו לדעת שיש מה לאכול בפסח, ולמי שרוצה לנשנש יש בתבלינים וטעמים גם חטיפים, גם ממתקים, גם פירות יבשים, והעיקר – שכולנו נסב ליד שולחן הסדר, נשתה יין מעולה, שגם נמכר אצלנו, נקרא את ההגדה נשיר ונאכל מטעמים לרוב.
חג פסח כשר ושמח, לכל לקוחותינו!
תבלינים וטעמים
כתובת: הגליל 78 גני תקווה
טלפון: 036348696

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות