יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / הכרית: מכניסים צבע לבית

הכרית: מכניסים צבע לבית

פעם קראו לזה עיצוב פנים, היום קוראים לזה הלבשת הבית, ומה זה אומר בדיוק?!  שיש אפשרות לשנות את מראה הבית, רק באמצעות חפצים ואביזרי נוי, והיתרון המידי- מדובר בהוצאה לא גבוהה, כמו זו הנדרשת בשיפוץ/צביעה או בשבירת קירות.

הכרית

אז איך עושים את זה בפועל?  כזוג צעיר בתחילת הדרך, היה לכם חדר עבודה, אבל עם בואו של הבייבי הראשון הוא הפך לחדר לתינוק , ולאחר כמה שנים לחדר ילדים ועם חלוף הזמן  נדרש לעדכן אותו לחדר מתבגרים.  


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בדיוק לנישה הזו הקימו את אתר ‘הכרית’ ,בו ניתן לרכוש בלחיצת כפתור אחת, לשנות את מראה החדר, ומדובר בהוצאה מינורית בעלת אפקט מידי. אין ספק שכריות  עושות שינוי אווירה בבית, הן מוסיפות נוחות, רכות  וכיף להישען עליהם, בכל שעה של היום. מתברר שכל הכריות באתר, נעשות בעבודת יד, באיכות ללא פשרות. מילוי הכריות הינו מילוי הולופייבר נעים ואיכותי, בעל סיב עמיד וגמיש לשמירת צורת הכרית, לאורך השנים.   

הכרית

 חברתי הטובה המליצה לי על אתר ‘הכרית’ , וחסכה לי שעות של שוטטות בין חנויות וחיפוש אחר האביזרים שישדרגו את מראה חדר הילדים, וגם את החדר של המתבגר הפרטי שלי. גיליתי עולם של צבעים ייחודיים, מבדים איכותיים, בשלל סגנונות, שבהחלט מתאימים לכל טעם ולכל בית. רוצים דוגמה? לחדר הילדים בחרתי מספר כריות, אותן הנחתי על השטיח ויצרתי פינת ישיבה מהממת עם כריות ינשופים, פילים, ג’ירפות, דובונים, נסיכות ופרפרים. למתבגר שלי בחרתי  לשים עם השטיח מלא כריות עם כתוביות צבעונית, קומיקס, גרפיטי והשוס- כריות במראה ג’ינס, וגם הוספתי שני הדומים מקסימים שכיף לשבת עליהם לכל החברים שיגיעו להתארח.

החברה’ הרבים שהגיעו וממש לא רצו לעזוב, עזוב, חידדו לי כי העיצוב החדש עשה לילדי, וגם לבית ממש טוב.
רוצים גם? כנסו לאתר הכרית: https://www.hacarit.co.il/category/style/children/

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות