שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה: טקס קביעת המזוזה במטה הבחירות של תנועת ”מאמינים”

אור יהודה: טקס קביעת המזוזה במטה הבחירות של תנועת ”מאמינים”

נשיא איגוד רבני בוכרה הרב הלל חיימוב קבע מזוזה במטה הבחירות של תנועת מאמינים באור יהודה בשתתפות נשיא איגוד הרבנים של קונגרס יהודי בוכרה הרב הלל חיימוב, נחנך מטה תנועת מאמינים באור יהודה בראשות אברהם בורוכוב.

טקס קביעת המזוזה
טקס קביעת המזוזה. צילום אילוסטרציה

התנועה החדשה שהקים בורוכוב, היא תנועה שמאחדת את כל הקהילות באור יהודה מתוך מטרה לחבר את הגורמים החיוביים לטובת עשיה למען כלל תושבי אור יהודה. המפלגה כוללת את שאול סאלם נציג העדה העירקית וכן את הרב יוסף יצחק יצחקוב, מהפעילים המוכרים בקרב הצעירים התורניים בעדה הבוכרית באור יהודה.

טקס קביעת המזוזה
טקס קביעת המזוזה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה

טקס קביעת המזוזה
טקס קביעת המזוזה

האירוע נפתח בקביעת מזוזה במטה התנועה ששוכן באזור התעשיה באור יהודה. הרב חיימוב כובד בקביעת המזוזה, ובירך את אברהם בורוכוב בהצלחה מופלגה בפעילות המסורה לטובת הקהילה הבוכרית באור יהודה ושאר הקהילות בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

טקס קביעת המזוזה
טקס קביעת המזוזה

אברהם בורוכוב, ששימש שנים רבות כחבר מועצה ונציג העדה הבוכרית בעיריית אור יהודה ואף כיהן כסגן ראש העיר, הינו מנכבדי העדה הבוכרית ומשמש כנשיא וחזן בית הכנסת המרכזי של עולי בוכרה בעיר.

טקס קביעת המזוזה
טקס קביעת המזוזה

בורוכוב, הודה לרב חיימוב על המילים החמות ועל הברכות להצלחה במערכת הבחירות, ואמר שתנועת מאמינים באור יהודה שואפת לחבר ולאחד את כל החברים בקהילה הבוכרית וכן את כל הקהילות והמגזרים באור יהודה תחת קורת גג אחת שתקדם את החינוך, הרווחה והפעילות התורנית בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות