יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / גבעת שמואל / גבעת שמואל: ערב מודעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

גבעת שמואל: ערב מודעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים

אתמול התקיים ערב מודעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, הגיעו 300 תושבים. במרכזו של הערב נהנו הנוכחים מההצגה 'מה כבר ביקשתי' הצגה שהשחקניות הן בעצמן שתי אימהות לילדים מיוחדים

גבעת שמואל: ערב מודעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.

ערב המודעות שהתקיים באולם התרבות, הינו פרי שיתוף פעולה של עיריית גבעת – שמואל האגף לשירותים חברתיים ומנהיגות ההורים. את הערב פתחו ראש העיר – יוסי ברודני , מנהלת האגף לשירותים חברתיים – אתי סומך ועו”ס קהילתית המלווה את קבוצת מנהיגות ההורים – שירה גבאי.
חברי קבוצת המנהיגות הנחו את הערב וסיפרו על פעילותיהם השונות בשיתוף העירייה: יום גיבוש למשפחות המיוחדות, הרצאות, מסיבת חנוכה לילדים המיוחדים, פעילות חברתית של תנועת הנוער ‘בני עקיבא’ עם הילדים המיוחדים לאורך השנה ועוד.
לכתבות נוספות:
גבעת-שמואל: נפתח אולפן לעולים חדשים
רכשו ילקוטים לילדים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גבעת שמואל: ערב מודעות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.
במרכזו של הערב נהנו הנוכחים מההצגה ‘מה כבר ביקשתי’ הצגה שהשחקניות הן בעצמן שתי אימהות לילדים מיוחדים. הן סיפרו על הדילמות בגידול “ילד מיוחד”. בסוף ההצגה התקיים דיון עם הקהל על זיקתו לנושא הצרכים המיוחדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות