יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / גני תקווה / 800 אלף שח לשדרוג הפארק

800 אלף שח לשדרוג הפארק

מועצת גני תקווה החלה בתהליכי שדרוג של פארק הגליל הממוקם במרכז היישוב לרווחת התושבים

פארק

המהלך יצא לפועל לאחר תהליך ארוך של שיתוף הציבור וחשיבה משותפת על הצרכים יחד עם תושבים אקטיביים. סכום הפרויקט יעמוד על כ800,000 ₪ ויכלול הוספת מתחם של מתקני כושר, הרחבת מתחם מתקני המשחק והחלפתם במתקנים חדישים המותאמים למגוון רחב של גילאים, הן לפעוטות והן לגדולים, הצללה חדשה ועבודת גינון. כמו כן מתחם מתקני המשחק הורחב תוך שמירה על חזותו ויופיו של הפארק, כך שיישאר גדול, ירוק ופסטורלי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ליזי דלריצ’ה, ראש המועצה המקומית גני תקווה: “אני רואה בשיפור פני היישוב והשקעה בפארקים ומתקנים קיימים חשיבות גדולה, לטובת רווחת התושבים הן הצעירים והן הבוגרים. אני שמחה לצאת לתהליך שישפר את חיי הפנאי שלנו בגני תקווה לאחר חשיבה משותפת ושיתוף ארוך טווח בתכנון עם תושבים שהיישוב ונראותו חשובים להם. אני מודה לכל מי שלקח חלק בפרויקט ביניהם לירון דורון, עומר שלומוביץ’, ולדימיר דוידסון, עובדי המועצה וכמובן לתושבים על השתתפות ומעורבות בתהליך.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים 2024 בגני תקווה. צילום: אונו ניוז

פורים 2024 בגני תקווה: הדור הצעיר מחבק את הדור הוותיק

תפריט נגישות