יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / גני תקווה / גני תקווה רוקדת בדאנסאפ

גני תקווה רוקדת בדאנסאפ

אחרי ההצלחה בקריית אונו, בית הספר למחול של ספיר מיכה ממשיך להתרחב בבקעת אונו 

סטודיו למחול
סטודיו למחול
“דאנסאפ” הינו בית ספר למחול מקצועי, הפועל בקניון קריית אונו. בסטודיו רוקדים מאות מתושבי בקעת אונו, בנים ובנות מגיל 3 ועד מבוגרים. הסטודיו מפגיש את התלמידים והתלמידות עם עולם מופלא של תנועה, מוסיקה ואמנות. בדאנסאפ צוות מורים מקצועי מהשורה הראשונה בעולם המחול, השם דגש על טכניקה ברמה גבוהה, על יחס אישי ומצוינות.
סטודיו למחול
סטודיו למחול
דאנס אפ פועל במתכונת ייחודית ומאפשר לכל אחת ואחד לבחור את סגנונות המחול האהובים עליו ולבנות לעצמו מסלול מתאים בשעות ובימים הנוחים עבורו. בנוסף, קיים מסלול להקות המיועד לכיתות ה’ ומעלה. המסלול אינטנסיבי וכולל שיעורי טכניקה בבלט הקלאסי, במחול המודרני, בהיפ הופ ובאקרובטיקה. הלהקות מייצגות את הסטודיו בתחרויות שונות, בהפקות ובפרויקטים רבים בארץ ובחו”ל.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


סטודיו למחול
סטודיו למחול
במהלך השנה, הסטודיו לוקח חלק פעיל בפסטיבלי מחול באילת ובת”א, בהצגות ילדים, בתכניות טלוויזיה ובבמות ביום העצמאות. מופעי הסיום מוצגים ב”מרכז הבמה”, בגני תקווה, בהפקה מושקעת ומקצועית.
השנה, זכו תושבי גני תקווה לפתיחת סניף חדש וגדול בקריית החינוך. כעת, תושביו לא יצטרכו לנסוע עד לקניון כדי ליהנות מהיצע רחב של חוגי מחול מקצועיים.
סטודיו למחול
סטודיו למחול
הסניף החדש ממוקם באזור מרכזי, מסביב לבתי ספר, חטיבה ותיכון, אזור מגורים שבו שוכנות משפחות רבות וצעירות.
ספיר מיכה, מנהלת הסטודיו, כוריאוגרפית ומורה למחול ותנועה במשרד החינוך, בעלת תואר ותעודת הוראה במחול, מציינת, כי “דאנסאפ” נולד מתוך הרצון שלה להעצים, לטפח ולהעלות את הביטחון העצמי של כל אחת ואחד, לתת להם מקום שבו הם יוכלו לבטא את עצמם ולהרגיש חלק ממשפחה.
ספיר דוגלת בנתינת שירות אישי ומהלב, תוך שמירה קפדנית על תכנים, רמה מקצועית גבוהה ואיכות בלתי מתפשרת. אז מה יותר טוב כשכל זה קורה מתחת לבית?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. נהדר. מקצועי ומשפחתי. כיף שיש עכשיו קרוב לבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים 2024 בגני תקווה. צילום: אונו ניוז

פורים 2024 בגני תקווה: הדור הצעיר מחבק את הדור הוותיק

תפריט נגישות