יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / ליזי טורס

ליזי טורס

למרות גירעון של מיליוני שקלים בתקציב מועצת גני תקווה, כל שנה מקפידה ראש מועצת גני תקווה לטוס על חשבון משלם המיסים לכנסים ומשלחות לחו"ל. על פי דיווחי המועצה, עלות כרטיסי הטיסה לראש המועצה ומלוויה מסתכמים ב 21 אלף שח, ועלות כרטיס נוסף ללוס אנגלס בקיץ האחרון

מטוס ממריא

נסיעות ראשי ערים ונבחרי ציבור לחו”ל על חשבון משלם המיסים אינו דבר חדש. רוב הנסיעות מאורגנות דרך המרכז לשלטון מקומי לחיזוק קשרים וקיום ברית ערים תאומות.

על פי דיווח של מועצת גני תקווה, במהלך הארבע השנים האחרונות טסה ראש המועצה ליזי דלריצ’ה ביחד עם מלוויה וחברי מועצה על חשבון משלם המיסים, מספר פעמים לגרמניה ונסיעה אחת לארצות הברית בקיץ האחרון. משלמי המיסים שילמו רק את כרטיס הטיסה שעלותו לא התפרסמה בדיווחי המועצה.

גני תקווה טיסות לחול
פרוטוקול מועצת גני תקווה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אז מה יוצא לתושבים מהנסיעות האלה, אף אחד לא יכול להצביע במדויק. פעם אחת זה ליווי של משלחת נוער, פעם אחרת כנס ערים חכמות, פעם נוספות במסגרת ליווי פסלים. ונסיעה בקיץ ללוס אנג’לס ביחד עם עשרה ראשי מועצה שנמצאים בקדנציה הראשונה שלהם, להיפגש עם עמיתים מעבר לים.

ליזי דלריצ'ה
צילום ארכיון – אביגיל עוזי

מתוך פרוטוקול דיווחי ראש המועצה ליזי דלריצ’ה  – “שנת 2014 ,נסיעה לגרמניה לעיר התאומה בירגיש גלאדבאך  במסגרת חילופי משלחות נוער בין הערים 3,550 אלף שח.
שנת 2015 , נסיעה לגרמניה, כנס ערים חכמות, ליזי והעוזרת , בעלות של 8,945 ₪ זה גם הכנס וגם הכרטיסי טיסה.
בשנת 2016 נסיעה לגרמניה, לעיר התאומה בירגיש גלאדבאך במסגרת טכס חילופי פסלים, ליזי, עומר ורותי עלות של 5,871 אלף שח,כרטיסי טיסה בלבד, האירוח היה על חשבון העיר המארחת. זה נמצא בתוך כרטיס של יחסי ציבור, אבל זה עדיין נסיעות לחו”ל.
בשנת 2016 ליווי משלחת נוער לעיר התאומה בגרמניה בירגיש גלאדבאך בעלות 3,245 שקלים.
בשנת 2017 נסיעה לארה”ב במסגרת משלחת ראשי רשויות בקדנציה הראשונה שלהם, זה עשרה במספר, למידת עמיתים, ביקור ראשי ערים מרכזיות, ביקור במוסדות חינוך ומרכז  השלטון המקומי”.
אתר אונו ניוז הפנה למועצת גני תקווה שאילתא בבקשה לדעת מה קיבלו תושבי גני תקווה, מטיסות ראש המועצה לחו”ל
מועצת גני תקווה סרבה למסור מידע לציבור
גני תקווה טיסות לחול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. נו, העיקר שעוד מעט נהיה עיר. לליזי יהיו עוד תקציבים לטוס לחול עם פמליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות