שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / חנות צעצועי יד שנייה בגני תקווה

חנות צעצועי יד שנייה בגני תקווה

השקה מחודשת של חנות צעצועים יד שניה בגני תקווה

חנות צעצועי יד שנייה בגני תקווה
צילום ארכיון

במסגרת פרויקט תרומה לקהילה של בית הספר “גנים” ביישוב, נפתחה לפני שש שנים בבית הספר חנות צעצועים יד שניה, בה נמכרים מוצרים יד שניה במחירים מוזלים, ביוזמתם של הורים לילדים שלמדו אז בשכבת ב’. את המיזם הקימה תושבת היישוב דנה שלי והורים וילדים מפעילים את החנות בסבב תורנות, פעם בשבוע אחר הצהריים. תושבת גני תקווה  קרן פז פרידמן מנהלת היום את המיזם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חנות צעצועי יד שנייה בגני תקווה

בשנה האחרונה שידרגה מועצת גני תקווה את חלל החנות, ששופצה, נצבעה והתווסף לה ריהוט לאחסון והצגת הצעצועים. המחלקה לשירותים חברתיים מלווה את תפעול החנות.

כל ההכנסות של החנות מועברות ל”עמותת עזרה הדדית גני תקווה” לטובת משפחות מעוטות יכולת מהיישוב. ראש המועצה ליזי דלריצ’ה הגיעה לאירוע ההשקה המחודשת: ” הרעיון של חנות יד שניה מאפשר לילדים לתרום, לבחור ולקנות באופן עצמאי, מבלי לחשוש מההוצאות הכרוכות בכך. המיזם גם מלמד את הילדים את עקרון המחזור בעולם תוכן הקרוב לליבם. מרגש לראות את המיזם הקהילתי המדהים הזה, בצורתו המחודשת”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

דליה לין נבחרה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו. צילום: דוברות עיריית תל אביב יפו

דליה לין מונתה למנהלת מינהל החינוך בעיריית תל-אביב-יפו

תפריט נגישות