יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / הטייס והמפקד ישבו באותה הכיתה

הטייס והמפקד ישבו באותה הכיתה

מה הסיכוי שהמדריך בקורס הטייס יהיה בוגר בית הספר שלך? מה הסיכוי שהמחנך והמנהל שהוזמנו לטקס סיום הקורס יריעו גם לבוגר הקורס וגם למפקדו, שניהם בוגרי בית החינוך?

בתמונה: מימין לשמאל : סרן ד', המחנך דני ניקרטין, המנהל תומר שופר, סגן א' צילום: אמי"ת
בתמונה: מימין לשמאל : סרן ד', המחנך דני ניקרטין, המנהל תומר שופר, סגן א' צילום: אמי"ת

בין מקבלי הכנפיים בסיום קורס טיס שנערך בסוף השבוע, היה גם סגן א’, בוגר אמי”ת בר אילן ברמת גן שמפקדו בקורס – סרן ד’- בוגר בית החינוך אף הוא. שניהם הזמינו את המחנך דני ניקרטין, ואת המנהל תומר שופר לטקס קבלת הכנפיים ובחרו בהם כדמויות החינוכיות המשפיעות עליהם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תומר שופר, המנהל :”אנו גאים בתלמידינו סגן א’ שחלם להיות טייס, יגע ומצא. שמחנו שסרן ד’ הדריך אותו בקורס, שניהם בחרו בשירות משמעותי ומשקיעים את כל כולם בתרומה למדינה”.

סגן א’, חלם כבר בנעוריו להגיע לקורס טייס, בבית החינוך בלט א’ כתלמיד בעל ראש ריאלי עם נטייה לטכנולוגיה ומכניקה, וכן כשותף פעיל לעשיה חברתית, מאופיין בנחישות , אידיאלים ודבקות במטרה.

המחנך, ד”ר דני ניקרטין, כיום ראש החוג לחינוך במכללת ‘חמדת הדרום’, לימד את א’ במשך שנתיים באמי”ת בר אילן: “הפגישה עם א’  על רחבת מסדר הכנפיים הייתה מעצימה ומרגשת. א’ וחבריו צועדים בנתיב של צמיחה – אנושית וערכית.  אני אסיר תודה על שהתאפשר לי ללוות אותם לאורך חלק מנתיב זה” .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות