יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גבעת שמואל – מורה לתורה הורשע בתקיפה מינית של תלמידיו

גבעת שמואל – מורה לתורה הורשע בתקיפה מינית של תלמידיו

אוהד זאבי, מורה לתורה מבית ספר היסודי מורשת מנחם בגבעת שמואל, הורשע במעשים מגונים בתלמידיו הקטינים בין השנים 2012-2014 ויישלח ל44 חודשי מאסר בפועל

אוהד זאבי, מחנך ומורה לתורה שהורשע בעבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14

זאבי, ששימש כמורה ומחנך בבית הספרה מורשת מנחם בגבעת שמואל נגע באחד מתלמידיו באברים אינטימים, במהלך שיעור. עוד מתואר בגז הדין כי זאבי נגע בשני ילדים נוספים שלמדו בכיתה ב בחלקים המוצנעים בגופם מתחת לשולחן המורה מול תלמידי הכיתה. במקרה אחרי הורה הנאשם לאחד הילדים לגשת אליו אחרי שלא הכין שיעורי בית ובחדר סגור נגע בו מספר בפעמים באיברים אינטמיים, כל זאת לאורך תקופה ארוכה מאוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המורה אשר הכחיש את הטענות נגדו לאורך כל המשפט, מה שדרש מהנערים הצעירים להגיע לבית המשפט לתת עדות על המעשים, מצבם הנפשי של הילדים קשה, ושחזור האירועים בפני בית המשפט וחקירה של עורכי הדין הקשתה מאוד על מצבם.

נציג הפרקליטות טען בדיון המשפטי – “מדובר בהתנהלות מכוערת ומבישה מצד הנאשם, תוך ניצול של ציני תמימות  הקטינים. הנאשם ניצל את העובדה שהיה בעל סמכות וגישה בלתי אמצעית לילדים, ניצל את פער הגילאים ביניהם ואת העובדה שהם נעדרו יכולת להתמודד באופן אפקטיבי עם עולם  המבוגרים הסמכותי. זאת במיוחד כאשר מדובר ביחסי מורה תלמיד בבית הספר היסודי. העובדה שהנאשם דאג ליצור הסחות דעת לקטינים, כאשר במקביל לפגיעה הוא שוחח עמם  או הטיל עליהם משימות, מלמדת על המניפולטיביות והתכנון בהם נקט גם כן .העובדה שהקפיד ליצור סיטואציות בהן יוכל לבצע את זממו באין מפריע, כשדאג כי דלת חדר הלימוד תהא סגורה. הנאשם ראה בילדים  טרף קל לסיפוק יצריו וניצל את העובדה שהילדים אהבו אותו, העריכו אותו ורצו לשהות במחיצתו. במעשיו ניצל את האמון שניתן ידי על בו בית הספר וההורים, לא אשר העלו בדעתן כי ילדיהם נשלחים לזרועותיו של מורה שביצע בהם עבירות מין”הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לדרוש עונש של 6-8 שנים ופיצוי כספי הולם לקורבנות.
אוהד זאבי, מחנך ומורה לתורה שהורשע בעבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14שופטת בית המשפט השלום בפתח תקווה, אליאנא דניאלי – שלחה את הנאשם ל- 3.6 שנות מאסר בפועל. מתוך החלטת בית המשפט -“הנאשם הורשע בריבוי מעשים מגונים בשלושה מתלמידיו, בני 9,8 בעת ביצוע המעשים. עסקינן במעשים מרובים שבוצעו לאורך תקופה, וכללו מגע , בגב בישבן, סמוך לאיברים אינטימיים, מתחת לבגדים. הנאשם מעל באמון שניתן בו ומעל בתפקידו, כשניצל את סמכותו ואת מרותו על התלמידים אשר סמכו עליו ואהבו אותו. הוא פעל תוך ניצול תמימות וניצול פער הגילאים המשמעותי בינו לבינם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות