יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / קצין מודיעין מאור יהודה בטקס העצמאות

קצין מודיעין מאור יהודה בטקס העצמאות

סגן א', בן 24 מאור יהודה, התגייס ליחידת מודיעין סודית של חיל האוויר בה הוא משרת כבר שש שנים. "עבורי זה הגשת חלום להיות דגלן בטכס יום העצמאות, זה מחבר אותי לירושלים".

סגן א- דגלן
כבוד לאור יהודה – סגן א’ תושב העיר, קצין ביחידה סודית בחיל האוויר נבחר לשמש כדגלן בטקס יום העצמאות ה70 למדינת ישראל. א’ מגיע ממשפחה של קצינים, גם שתי אחיותיו שירתו כקצינות בחיל האוויר. הוא בוגר חטיבת יובלים ושימש מדריך בתנועת הצופים באור יהודה, בקרוב עתיד לקבל דרגת סרן.
א’ הוא בוגר חטיבת יובלים באור יהודה, היה פעיל בשבט הצופים בעיר ולאחר מכן למד בקרית אונו בתיכון ״בן צבי״. סגן א’ מספר כי היה בצופים מהרגע שעבר לעיר, כמדריך, כרשג״ד וגם עשה שנת שירות בצופים בהנהגת ירושלים. הוא מוסיף כי “חווית הדגלנים החזירה אותי לעיר הבירה שמחברת אותי למדינה. זה מזכיר לי את השנת שירות שנתתי בה המון וזה אחת השנים המשמעותיות בחיי”.
לכתבות נוספות:
אור יהודה במקום ה-12 בהשקעה בחינוך בישראל
פסטיבל הקולנוע הארצי לנוער ‘אור הזהב’
סגן א- דגלן

סגן א’ עתיד לקבל את דרגת הסרן מספר ימים לאחר טקס המשואות. הוא אינו הקצין היחיד במשפחתו ויש לו שתי אחיות המשרתות כקצינות בחיל האוויר. הוא מספר כי בחר בדרך הזו בעקבות אחותו הגדולה: “ראיתי את המסלול הצבאי של אחותי הגדולה וידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות”. אין ספק שהשירות בצבא הוא המקום שבו אני מרגיש שאני יכול להתפתח וללמוד עוד כל הזמן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


על חווית הדגלנות מספר סגן א: “החלטתי לצאת להיות דגלן כי בתור ילד הסתכלתי על זה בתור חוויה ישראלית. לפני שיוצאים לבמות ויוצאים עם חברים. בתור ילד נפעמתי מזה והשנה קיבלתי הזדמנות.  באותה מידה קצת נלחצתי שאולי אני אתנתק למשך חודשיים של אימונים מהמבצעיות של היחידה שלי, אבל אני מקבל מהטקס ומהחזרות כל כך הרבה. זה מחזיר אותי לשורשים ומזכיר לי למה המדינה הזאת כל כך חשובה לי ולמה חשוב לי להישאר בצבא . ברמה החברית אני מרגיש האנשים פה הם המשפחה שלי”. הדגלנים מבצעים חזרות רבות וצועדים כל היום תוך דגש על החברות ביניהם, הדגלנים מגיעים ממגוון אדיר של תפקידים, הם מאוד נהנים ביחד. מרגישים כבר כמו משפחה.

לפני שנה בדיוק סגן א’ השתתף בדיוק לפני שנה במשלחת לפולין ״עדים במדים״ במסגרת צה״ל, והשנה הוא דגלן. את סגירת המעגל הוא מתאר: “בעיניי זה משלים אחד את השני ומעצים את החוויה של המסע ואת החוויה של השותפות בטקס”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אלוף! גאווה לעיר אור יהודה
    עלו והצליחו ??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות