יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / קורס מובילי התנדבות באור יהודה

קורס מובילי התנדבות באור יהודה

בשבוע שעבר נפתח לראשונה קורס מובילי התנדבות באור יהודה, שמטרתו להעצים את המתנדבים, לספק להם כלים למנף את הפעילות ההתנדבותית שלהם בעיר ולהשפיע בצורה רחבה יותר.

מובילי התנדבות

בשבוע שעבר התקיים המפגש הראשון של קורס מובילי התנדבות באור יהודה, באירוע חגיגי שבו כיבדו בנוכחותם ליאת שוחט, ראש העיר, ועופר תודר, מנכ”ל העירייה. את הקורס, שנפתח בפעם הראשונה, מובילה ענת רגב אדלר, מנהלת היחידה העירונית להתנדבות במתנ”ס. מטרתו של הקורס לאפשר למתנדבים הפעילים בעיר לסגל לעצמם כלים לפיתוח אישי וחברתי שיסייעו להם להרחיב את פעילות ההתנדבות ומעגל ההשפעה שלהם.

לקורס, שכולל שבעה מפגשים, נרשמו 16 מתנדבים, תושבי העיר, שההתנדבות היא דרך חיים עבורם והם מעוניינים למנף את העשייה שלהם, לפתח ולהוביל תכניות התנדבותיות משמעותיות בעיר. ענת פרייבך, יועצת ארגונית, תנחה ותלווה את הקבוצה לאורך כל הקורס, שבסופו עתידים המשתתפים להוביל בעצמם פרויקטים התנדבותיים.

ליאת שוחט, ראש העיר, הגיעה לאירוע פתיחת הקורס לברך את המשתתפים: “הרצון שלכם לתרום לסובבים אתכם, ללא כל תמורה, אינו מובן מאליו כלל. אתם מהווים דוגמה ומופת לתושבי העיר. אני מקווה שרוח ההתנדבות תמשיך לבעור בכם ושהקורס יסייע לכם להרחיב את מעגל ההשפעה והעשייה החיובית שלכם למען תושבי אור יהודה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות