יום שישי , אפריל 26 2024
דף הבית / חדשות חמות / פארדייס- ספא קרוב לבית

פארדייס- ספא קרוב לבית

מתברר שבלב בקעת אונו, מסתתר לו מקום קסום במיוחד בשם 'פארדייס ספא', הנמצא בתחומי אור יהודה, המציע את החוויה הכוללת של טיפולים ועיסויים, ממש כאן קרוב לבית, וגם אלו שמגיעים מרחוק במיוחד לכאן כדי להתפנק- יודעים בדיוק מדוע זה כדאי.

פארדייס ספא
פארדייס ספא

עצמו עיניים, תתמסרו למגע  הנעים. כי אין כמו עיסוי מהנה, כדי להסיר במהירות  את טרדות היומיום ולערוך  אתחול רציני, לגוף וגם לנפש. העובדה היא, שהעיסוי הומצא במקורו בכדי להקל על כאבים פיזיים, בעיקר לאלו  שסובלים מכאבי גב, צוואר ועוד,  אבל מתברר שזו גם דרך מצוינת להפגת מתחים נפשיים, רק בשל העובדה שפרגנתם לעצמכם שעה של שקט. למי שכבר התמכר לתחושת העונג,יודע שעיסוי מעניק תחושת  עילאית של ריחוף והתחדשות. זה דבר שכדאי לפרגן לעצמנו, על בסיס קבוע, או כחוויה אותה נעניק לאהובים /לחברינו הקרובים ומניסיון אישי, זה עובד- ועובד נהדר.

פארדייס ספא
פארדייס ספא

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכל האוהבים שמחפשים  את הרומנטיקה, ואת הפרטיות ולשתות בנחת כוס של קוואה, זה קורה בדיוק כאן. ב-פארדייס ספא תמצאו פינה של שקט, שלווה ורוגע, למרות מיקומו  בלב הנוף האורבני. תוכלו ליהנות מכמה שעות של בילוי פרטי, אינטימי ורומנטי, באווירה קסומה, לבדכם או עם אנשים שאתם אוהבים במיוחד, ואין ספק שהחוויה הטובה תחזיר אתכם לכאן שוב.

ולמי המקום מתאים? לכולם, לכל מי שאוהב מגע מגילאי 18 ועד גיל 80, שרוצים ליטול פסק זמן ממרוץ החיים. למי שרוצים זמן איכות עם עצמם, או לזוגות שרוצים ליהנות יחדיו  ולחלוק חוויה משותפת. המקום מיועד גם לקבוצות, לדוגמה, אפשרי בהחלט לקיים כאן ערבי גיבוש לצוות העובדים ממקומות עבודה, למסיבות רווקים/רווקות, ימי הולדת ועוד.
לפארדייס ספא יש אתר אינטרנט ידידותי, בו ניתן לבחור במדויק, איזו חבילה תתאים לכם. מוזמנים להגיע אלינו- הפינוק מובטח מראש.

לפרטים:052-9096096 
פארדייס ספא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות