יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / להקת המחול מאור יהודה זוכה בתחרות

להקת המחול מאור יהודה זוכה בתחרות

בנות אלגרו, אנסמבל והעתודה השתתפו בתחרות המחול שנערכה בהיכל שלמה והשיגו את הגביע אחרי זכייה במקום 1+ שמשמעותו גראנד פרי.

להקות המחול של אור יהודה
להקות המחול של אור יהודה

הלהקות של המשכן למוסיקה ולמחול, פועלות באמצעות המתנ”ס העירוני, וממשיכות לספק גאווה רבה לאור יהודה: רק בסוף השבוע האחרון השיגו הלהקות את המקום הראשון פלוס שמשמעותו – גראנד פרי שנה שנייה ברציפות, הפעם בתחרות הבינלאומית utalnt היוקרתית שנערכה בהיכל שלמה בתל אביב.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


בשנה שעברה זכו הלהקות של אורטל חתוכה בתואר הגראנד פרי בתחרות הגימנסטרדה, תחרות ארצית, הפעם הרקדניות עלו כיתה והוכיחו שהן יכולות אפילו יותר – בתחרות המדוברת השתתפו לא פחות מ-2,500 רקדנים שהגיעו בין השאר מבלגיה, גאורגיה, בולגריה וקפריסין וכן מבתי ספר לריקוד מכל רחבי הארץ.

להקות המחול של אור יהודה

הלהקה מאור יהודה כללה רקדניות מלהקת אלגרו, אנסמבל והעתודה והתחרתה בקטגוריית ה-open. 3,000 איש צפו בלהקה מבצעת את הריקוד history כמחווה למייקל ג’קסון שעליו הייתה אחראית הכוראוגרפית אורטל חתוכה. הבנות ביצעו את הריקוד בצורה מושלמת והוכיחו שהעבודה שנמשכה ארבעה חודשים בהחלט הייתה משתלמת. בתום התייעצות השופטים התברר שלהקות המחול של אור יהודה מדורגות במקום הראשון פלוס וקטפו את הגביע של התחרות, כשהן חוגגות ממושכות על הפרקט יחד עם הוריהם ועם חתוכה עצמה.

אורטל חתוכה מציינת: “זו גאווה גדולה עבורנו לעשות את זה שוב ובתחרות כל כך חשובה. אני גאה בבנות שעבדו כל כך קשה כדי להגיע לרגע הזה ולהתפוצץ על המשטח. אין לי ספק שאנחנו נמשיך יחד בדרך הזו ונגיע לפסגות חדשות”.

ראש העיר, ליאת שוחט, שנכחה יום קודם לאירוע בחזרה הגנרלית שנערכה במשכן למוסיקה ולמחול יחד עם סגנה אלירן אליה, ציינה: “אור יהודה על המפה, ואין גאה ממני לראות את להקות המחול מככבות ומביאות הישגים כל כך מרשימים. אני שמחה לראות מקרוב את ההתפתחות של תחום המחול שכבר זמן רב מצליח לשבור שיאים ברמה הבינלאומית. אנו נמשיך להשקיע בתחום הזה. בנות המחול אלו השגרירות הכי טובות שלנו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות