יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / משרד החינוך חושף – כמה משקיעים בתלמידים בכל עיר בבקעת אונו

משרד החינוך חושף – כמה משקיעים בתלמידים בכל עיר בבקעת אונו

פרויקט מיוחד של אתר אונו ניוז - כמה משקיעים הרשויות בכל תלמיד, הפערים בין בתי הספר, ואיזה בית ספר מקבל הכי מעט תקציב. כל בתי הספר

חינוך בבקעת אונו

משרד החינוך עושה היום צעד נוסף בהרחבת השקיפות לציבור בישראל. המשרד מעלה היום, נתוני “התמונה החינוכית” לשנת הלימודים תשע”ז – 2017.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נתוני חינוך – קרית אונו

משרד החינוך מדרג את התלמידים הלומדים בבתי הספר לפי סולם מיוחד (מדדי טיפוח) שפותח ב-2007. המדדים מחושבים עבור כל תלמיד לפי שלב החינוך שבו הוא נמצא, ומביאים לידי ביטוי נתונים על הרקע הכלכלי-חברתי שלו, כמו השכלת ההורים, רמת ההכנסה של המשפחה, על פי נתונים אלו מתקצבים הרשויות לכל מוסד חינוכי.

לכניסה למערכת – התמונה החינוכית –  לחצו כאן

 

יהוד מונוסון


שר החינוך, נפתלי בנט: 
 “העשייה החינוכית היא רחבה הרבה מאחוזי זכאות לבגרות. לכן כשעיצבנו את התמונה החינוכית, הייתה לנו מטרה ברורה: להביט על עשיית מערכת החינוך בצורה מקיפה ורב גונית – מצוינות לצד ערכים. יחד עם התמונה עצמה, חרטנו על דגלנו שקיפות מלאה בפני כל הורה ותלמיד במדינת ישראל.

 

גבעת שמואל

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב: “היום אנחנו עושים צעד נוסף בהגברת השקיפות לציבור. לצד התשומות התקציביות שמקצה המשרד לרשויות, אנחנו מציגים את מגוון העשייה הערכית והלימודית של בתי הספר בכל רמות הגיל. בכך, אנחנו פורסים בפני ההורים והציבור כולו מניפה רחבה על מערכת החינוך בישראל.

נתוני חינוך - אור יהודה

גני-תקווה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות