יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / תאגיד מי שקמה התקין מערכת חכמה לגילוי דליפות מים באור יהודה

תאגיד מי שקמה התקין מערכת חכמה לגילוי דליפות מים באור יהודה

המערכת מותקנת במימון משותף של רשות המים, תאגיד מי שיקמה וחברת אקווריוס ספקטרום, עלות הפרויקט למשך חמש שנים כ- 4 מיליון ₪

מי שקמה
תוכן מקודם

תאגיד המים והביוב “מי שיקמה” נבחר במסגרת קול קורא, אשר פורסם על ידי רשות המים, להשתתף במיזם לקידום טכנולוגיות מים וביוב חדשניות, במיזם לוקחים חלק רשות המים, תאגיד מי שיקמה וחברת אקווריום ספקטרום. במסגרת הפרויקט יונחו על פני צנרת המים כ- 800 גלאים אקוסטיים אשר ינטרו באופן רציף את מצב הצנרת ויגלו בזמן אמת את מיקום נזילת המים, עוצמת הנזילה וכמות אובדן המים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


החידוש במערכת זו, הוא האפשרות לנתח את עוצמת הצליל אשר משודר בין הגלאים ולזהות את איכות צנרת המים ורמת הבלאי שלה. ככל שרמת הצליל בין שני גלאים תהיה טובה יותר, כך נדע שאיכות הצינור בין שני הגלאים הינה טובה. כמו כן, המערכת תקלוט רעשים הנוצרים בצנרת כתוצאה מנזילות ותדע לציין בצורה מדויקת את מיקום הנזילה, עוצמתה וכן אומדן לגבי כמות המים אשר אובדים באותה נזילה.

מי שקמה

 

המערכת תותקן על מאות קילומטרים של רשת המים התאגידית, כאמצעי לצמצום פחת המים הנובע כתוצאה מפריצות סמויות. עד עתה הותקנו המערכות באזור, בית דגן, רמת פנקס ואור יהודה וכעת אנו מתחילים בהתקנת החיישנים גם ברחבי העיר חולון.

מנכ”ל התאגיד אריק מולה הוסיף: ” תאגיד “מי שיקמה” יהיה התאגיד הראשון אשר ישתמש בטכנולוגיה זו במתכונתה החדשה, התקנת מערכת זו הינה נדבך נוסף בביסוס מעמדו של התאגיד כמוביל בהטמעת טכנולוגיות חדשות וכן כמוביל בתחום ניהול ובקרה של משק המים. באמצעות מערכת זו יוכל התאגיד לתכנן תוכנית עבודה בהתאם למידע שהתקבל על איכות הצנרת ולקבוע את סדרי העדיפות בהחלפת קווים, כך שהמאמץ יופנה לטיפול בקווים אשר איכותם ירודה, ללא קשר לגיל הקו וכן תביא לחיסכון במים אשר הולכים לאיבוד בזמן דליפות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות