יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / נפטרה הסבתא מתאונת הפגע וברח בצומת סביון

נפטרה הסבתא מתאונת הפגע וברח בצומת סביון

במחלקה לטיפול נמרץ נפטרה תושבת אור יהודה, סבתא לנכדים, שנפצעה אנושות בתאונת פגע וברח לפני מספר ימים. המשטרה עצרה את הנהגת הפוגעת שברחה מהמקום

תאונת פגע וברח בצומת סביון

נפטרה תושבת אור יהודה שנפצעה אנושות בתאונת הפגע וברח בצומת סביון בתאריך 29.11.208 על פי עדי ראייה, האישה החלה לחצות במעבר חצייה ואז הגיע רכב ופגע בה, מעוצמת הפגיעה היא עפה באוויר ונפצעה קשה בראשה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  להצטרפות


מזירת התאונה ברח הרכב הפוגע ורק אחרי מצוד של 48 שעות הצליחו השוטרים לעצור את צילה גוטפריד בת 60 תושבת חדרה, כנהגת החשודה בדריסתה של תושבת אור יהודה.

בבית המשפט הודיע נציג המשטרה – “מדובר בתאונת דרכים קשה של פגיעת רכב בהולכת רגל והפקרה לאחר תאונה. מדובר באירוע קשה מאוד. מצבה של הולכת הרגל, אם ל-6, מוסיף להיות אנוש. היו מאמצים רבים של החוקרים לאתר את הרכב. הנהגת קושרת את הרכב לתאונה בחקירה וקיימות ראיות לכאורה. המשיבה הודתה באירוע ושחזרה אותו”.

סנגוריתה של החשודה, עו”ד יפית מלמה, בקשה מהשופט להתחשב במרשתה ואמרה: “מרשתי מתגוררת עם אחותה ומפרנסת אותה, יש להתחשב במצבה הכלכלי”.

בית המשפט שחרר את הנהגת הפוגעת למעצר בית עד תאריך 18.11.2018.

תאונת פגע וברח בצומת סביון
זירת התאונה

הסבתא פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים תל השומר, שם נאבקו הרופאים על חייה והיא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ שהיא מחוסרת הכרה מורדמת ומונשמת.

כאמור מאמצי הרופאים לא צלחו, והסבתא מאור יהודה נפטרה מפצעיה, אחרי שחצתה את הכביש במעבר חצייה ורק רצתה לחזור לביתה ומשפחתה.

הלוויתה תתקיים היום, 7.11.2018 מביתה באור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות