יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה, קריית אונו ומועצת שדות דן סיכמו על הקמת בית העלמין

אור יהודה, קריית אונו ומועצת שדות דן סיכמו על הקמת בית העלמין

סוף סוף זה קורה: אור יהודה וקריית אונו יחלו בקרוב בהקמת בית עלמין משותף מדרום לכביש 412 אחרי שקיבלו את הסכמתה של מועצת שדות דן לפרויקט החשוב. התכנית מקודמת במוסדות התכנון וההקמה צפויה להתחיל בחודשים הקרובים

הקמת בית העלמין החדש
הקמת בית העלמין החדש
בית העלמין המשותף עבור אור יהודה וקריית אונו ממשיך לתפוס תאוצה. השבוע סיכמו שלוש הרשויות על שיתוף הפעולה שעתיד לאפשר קבורת שדה בלבד בשטח המועצה האזורית עבור תושבי שתי הערים, וסוף סוף אחרי שנים של המתנה הושג פתרון לנושא הקבורה בקרבת מקום. כידוע, לאור יהודה ולקריית אונו אין בית עלמין בשטחן, ועל כן נאלצים תושבי העיר לקבור את יקיריהם בבית העלמין ירקונים המרוחק.

בשלוש השנים האחרונות הובילה ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט את נושא הקמת בית העלמין יחד עם שכנה, ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, ששניהם ראו עין בעין את קידום הפתרון. תחילה אותר השטח מדרום לכביש 412 בשטחה המוניציפלי של מועצה אזורית שדות דן. לאחר מכן הוסרו בזה אחר זה החסמים הרבים לטובת התכנית, ובעיקר קבלת ההסכמה של נתב”ג לאפשר קבורה בסמיכות לשדה התעופה. במקביל, התקבלו אישורים מכל הגורמים הדרושים, כגון רכבת ישראל, רשות הניקוז וכדומה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


הקמת בית העלמין החדש
הקמת בית העלמין החדש

כעת המרכיב האחרון לטובת התכנית הושלם עם הגעת הרשויות לסיכום על הקמת בית העלמין בשטח המועצה האזורית. יש להדגיש כי הסיכומים שהושגו כפופים לאישורן של מועצות העיר של שלוש הרשויות, וכעת תועבר התכנית לוועדות התכנון ובחודשים הקרובים תחל הבנייה של בית העלמין.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: “אני שמחה מאוד שצלחנו את המשוכות הכבדות ביותר בדרך למטרה החשובה מכל – קבורת שדה שתהיה נגישה לתושבי אור יהודה וקריית אונו. זה לא היה פשוט לשכנע את כל הגורמים לשתף איתנו פעולה, וכעת אני בטוחה שעם השגת הסיכום מול מועצה אזורית שדות דן, בקרוב מאוד תחל ההקמה של בית העלמין. אני רוצה להודות לכל השותפים הרבים שלקחו חלק, ובראשם לראש המועצה שדות דן דוד יפרח ולראש עיריית קריית אונו ישראל גל, ששותפים מלאים לפרויקט הכול כך חשוב הזה”.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


הקמת בית העלמין החדש
הקמת בית העלמין החדש

ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל: “סוף סוף הגענו לנחלה. הגיע הזמן שגם לתושבי קריית אונו יהיה בית עלמין משלהם, כשהדגש הוא על קבורת שדה ולא קבורה בקומות. במאמצים רבים ואחרי עבודה ממוקדת הצלחנו להגיע לנוסחה שתספק פתרון איכותי עבור התושבים שלנו ותאפשר קבורת שדה לתושבי שתי הערים ב-50 השנים הבאות. אני מברך על השותפות עם ליאת שוחט ראש עיריית אור יהודה ובטוח שהעבודות במקום יחלו בהקדם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

4 תגובות

  1. אם בשטח שייך לאור יהודה רצוי שאנשים שנפטרים מאור יהודה יקברו בו
    היתה סיטואציה של שכנה שנפטרה ולא רצו ביהוד לקבור אותה

    • השטח לא שייך לאור יהודה , לא יהיה שייך לאור יהודה וגם לא יקום בו בית עלמין. לא ניתנה אפשרות לתושבי האיזור להתנגד לבקשה של ראשי הערים. והם עוד יאמררו את דברם!!!

  2. למה תושבי מועצה אזורית שדות דן צריכים צריכים שלושה בתי קברות בשטח המועצה?כתובת מושב צפריה אגור בין בית העלמין של קרית אונו אור יהודה שהולך ונבנה לבין בית העלמין במושב אחיעזר,בית עלמין נוסף נמצא במושב ניר צבי השכן.
    מדוע ראש המועצה מאפשר פחות שטחים ירוקים מטופחים ויותר בתי עלמין בשטחו?
    מה אנחנו תושבי מועצה זו מרוויחים מהדיל הפוליטי הזה?

  3. השטח לא שייך לאור יהודה , לא יהיה שייך לאור יהודה וגם לא יקום בו בית עלמין. לא ניתנה אפשרות לתושבי האיזור להתנגד לבקשה של ראשי הערים. והם עוד יאמררו את דברם!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות