יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / מנהלות חדשות לבתי הספר שיזף ואהוד מנור

מנהלות חדשות לבתי הספר שיזף ואהוד מנור

עידית בלכר, ששימשה בשנים האחרונות כסגנית מנהלת בית ספר סביונים, תנהל את בית ספר אהוד מנור בשנה הקרובה, סיון אלעד גוטליב, ששימשה כמנהלת בית ספר שחקים במועצה האזורית גזר, תנהל את שיזף

עידית בלכר
עידית בלכר

הגברת עידית בלכר מונתה בשבוע האחרון כממלאת מקום מנהלת בית ספר אהוד מנור והגברת סיון אלעד גוטליב כממלאת מקום מנהלת בית ספר שיזף בשנת הלימודים הבאה (תשע”ט). בעקבות יציאתן של שתי מנהלות בתי הספר, אורנה חביב ומיכל פלהיימר, לשנת שבתון, משרד החינוך ואגף החינוך בחרו בממלאות מקום. בלכר שימשה במהלך השנים האחרונות כסגנית מנהלת בית ספר סביונים ואלעד גוטליב כמנהלת בית ספר שחקים במועצה האזורית גזר.

לכתבות נוספות:
אור יהודה: מרחבי למידה חדשניים
יחידת קידום הנוער מסכמת שנה מוצלחת

סיון אלעד גוטליב
סיון אלעד גוטליב


עידית בלכר מציינת: “האני מאמין החינוכי שלי הוא שכל תלמיד צריך מבוגר אחד שיאמין בו כדי שיוכל לממש את יכולותיו ולהגיע רחוק. אני מאמינה שהדרך הטובה לחנך היא להוות דוגמה אישית, להקנות ערכים ולהגיע להישגים. אני רוצה להודות לאגף החינוך בראשות דלילה אשכנזי על הבחירה בי, למנהלת בית ספר סביונים רחל הילמן, לצוות החינוכי, לתלמידים ולהורים על שנים של קידום למידה משמעותית, קידום הישגים ועשייה פורייה ומשותפת תמיד תהיו בליבי. אני רואה בניהול בית ספר אהוד מנור אתגר גדול, ואין לי ספק שבזכות שיתוף הפעולה של כל הגורמים נוכל להגיע להישגים”.

סיון אלעד גוטליב: “אני רואה בסביבה החינוכית הבית ספרית את נמל הבית, ממנו התלמידים יוצאים מצוידים בארגז כלים שבו מפתחות רבים ומגוונים למסע חייהם במציאות משתנה. אני מאמינה בלמידה כמנוע משמעותי לפיתוח הערך העצמי ותחושת המסוגלות. אני מקדמת ומטפחת תהליכי הערכה, הוראה ולמידה המעודדים את מעורבותם ואחריותם של התלמידים בתהליך הלמידה. אני מודה על הבחירה בי ומצפה לאתגר שממתין לכולנו”.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות