יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ

הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ

מרכז השלטון המקומי הודיע כי הרשויות המקומיות לא יכולו להפעיל  הקייטנות בגני הילדים ביולי הקרוב.

הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ
הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ

הסיבה לכך היא צו הפיקוח על מחירי הקייטנות שפרסם שר הפנים, אריה דרעי, הקובע את המחיר המרבי שהרשויות המקומיות יכולות לגבות מההורים עבור קייטנה. על פי הצו, המחיר המפוקח עבור קייטנה שתמשך 15 ימים הוא 1,218-1,036 שקל עד ארבע אחה”צ או 689 ש”ח עד אחת בצהריים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במרכז השלטון המקומי טוענים כי הצו לא מאפשר את קיום הקייטנות העירוניות בקיץ הקרוב, אם לא יעשה בו שינוי מיידי, ” המחיר המרבי שנקבע אינו מאפשר כלל קיומה של קייטנה כלשהי… יישומו של החוק במתכונת שנקבעה במסגרת הצו הינו בבחינת הכשלה של הרשויות והבאתן לגירעון תקציבי משמעותי.  בנסיבות אלה מבהיר השלטון המקומי כי אין ביכולתו לקיים קייטנות על פי החוק והצו מכוחו אלא אם זה ישונה ויותאם למחירים הנורמטיביים שהוצעו על ידי הוועדה תוך קביעת מספר מינימאלי לקיומה”.


לכתבות נוספות:

מדד החינוך בערי בקעת אונו
אור יהודה: קנסות לרוכבי אופנים חשמליים

הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ
הרשויות המקומיות: לא נוכל להפעיל קייטנות בקיץ

כתוצאה מאי הבהירות צפויה עלייה חדה במחירי הקייטנות בכל הארץ, כיוון שהרשויות צפויות לגלגל את העלות העודפת לקיום הצו על ההורים. חלק מהרשויות שכבר הודיעו על החלטתם לקיים את הצו, דורשות מההורים סכומים גבוהים בהרבה עבור המשך הקייטנה לחודש שלם, ומעבר לשעה 16.00. 

במקביל פנה חיים ביבס, יו”ר מרכז השלטון המקומי לשר החינוך נפתלי בנט, בדרישה לכלול גם את גני הילדים בתכנית הקייטנות המסובסדות לכיתות א-ג .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות