יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / הצלחות לנבחרת ההתעמלות באליפות החורף של ישראל

הצלחות לנבחרת ההתעמלות באליפות החורף של ישראל

בתחרות הראשונה שלה, הנבחרת הצעירה של הפועל אור יהודה קטפה את כל צבעי המדליות באליפות ישראל חורף על שם מיכאל לשבסקי ז"ל לשנת 2018. אלונה קנטור דבורניצ'נקו: "אין לי ספק שגם התחרויות הבאות יהיו מוצלחות לא פחות עבורן"

נבחרת המתעמלות של אור יהודה

נבחרת ההתעמלות האומנותית של אור יהודה ממשיכה לככב ברמה הארצית, ולאחרונה השתתפה בפתח תקווה באליפות החורף של ישראל ע”ש מיכל לשבסקי ז”ל, בה נטלו חלק מתעמלות מרחבי הארץ בתרגילי קבוצתיים. בתחרות הראשונה שלה, הנבחרת הצעירה של הפועל אור יהודה, שפועלת בחסות המתנ”ס ומודרכת על ידי אלונה קנטור דבורניצ’נקו, קטפה לא מעט מדליות וגביעים.
נבחרת המתעמלות של אור יהודה
הנבחרת זכתה במקום הראשון בתחרות הקבוצתי חופשי, דרגת הכנה 2, עם שמונה הבנות חן בן כליפה, ליה שהרבני, אלה אלשטיין, נעמה קוברניסקי, אלינור טל, אלין גמזו, לין כתב ונועם אסף.

זכייה נוספת, מרשימה לא פחות, הייתה בתחרות הקבוצתי חופשי (דרגת הכנה 4) עם המקום השני שבו זכו ליאן בן ציון, אוולינה זינובייבה, עמליה קרימוב וקרנאור לב אור, המתעמלות הצעירות ביותר בתחרות.
גאווה נוספת היא זכייה במקום השלישי בתחרות הקבוצתית חופשי פלוס חבלים, דרגת הכנה 1 עם שש בנות: ליאנה דגינוב, ליאן יבין, ליה קסימוב, ספיר עטר, ענבל קושבטסקי ונועה קלנטרוב. יצוין כי באליפות התחרו 400 מתעמלות מגילאי 6 ועד 18 בתרגילים קבוצתיים.
נבחרת המתעמלות של אור יהודה

למרות ההישגים המדהימים, המתעמלות הצעירות לא עוצרות לרגע וכבר החלו להתכונן לקראת התחרויות הבאות שיתקיימו במרץ. אלונה קנטור דבורניצ’נקו, המנהלת ומאמנת הנבחרת, ציינה בגאווה: “הבנות עברו את התחרות הראשונה שלהן בהצלחה רבה, ואין לי ספק שגם בתחרויות הבאות הן יצליחו כך. אני מאמינה בהן שימשיכו כך ויגיעו להישגים רבים”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות